رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه:

نگاه انقلابی و دینی کشور را مصون می سازد

سردار احمد حق طلب رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه در مراسم هفته دفاع مقدس پایگاه بقیه الله(عج) حوزه بسیج شهدای پتروشیمی سپاه عسلویه یاد شهیدان و امام شهیدان را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: آنچه که از خاطرات دوران دفاع مقدس برای ما ماندگار شده است عزت و افتخاری است که به سبب تلاش ها و مجاهدت ها و از خودگذشتگی های آن روزها است.
کد خبر: ۹۱۷۸۳۱۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴

وی افزود: تمام آن از خود گذشتگی ها می تواند یک موتور محرک قوی برای حرکت نظام جمهوری اسلامی باشد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه با اشاره به خاطراتی از زمان جنگ و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: آموزه های دینی بوده است که رزمندگان با آن جنگ و دفاع مقدس را به شکل بی‌نظیری اداره کردند.

حق طلب افزود: ارزش دفاع مقدس و انباشته های ما و آن چیزی که امروز ملت ایران را سربلند در دنیا نمایش می دهد در واقع نگاه عرفانی به این آموزه های دینی است.

سردار حق طلب همچنین خاطرنشان کرد: ایالات متحده امریکا پس از شکست در هشت سال دفاع مقدس همواره در مقابل نگاه انقلابی ملت ایران قرار داشته و سعی کرده است در مقابل ما بایستد.

وی افزود: آن چیزی که امروز ما را در مقابل آمریکا مصون می دارد حفظ این نگاه انقلابی و دینی است.

سردار حق طلب همچنین با اشاره به سخنان امام (ره) در مورد بسیج خاطرنشان کرد: بسیج جهان اسلام هم اکنون شکل گرفته و از تمام نقاط جهان از افغانستان تا سوریه و لبنان در مقابل استکبار جهانی و آمریکا ایستادگی می کند.

سردار حق طلب با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا خاطرنشان کرد: اقدامات آمریکا از جمله جعل اخبار و تحریم ها و فشارهای اقتصادی با هدف برهم زدن اذهان عمومی و ناامید کردن ملت شریف ایران از تفکر انقلابی و دینی است.

وی افزود: راه‌حل مقابله با این اقدامات اتحاد، ایمان به خداوند و توجه به راهنمایی های رهبر معظم انقلاب و آموزه های دینی است.

وی در پایان مراسم از مهندسین و کارگرتن بسیجی خواست تا با جهاد و از خودگذشتگی و توجه به آموزه های دینی و خط‌مشی شهدای دفاع مقدس همواره به سوی تعالی و موفقیت پیش بروند و انتظار امروز شهدا از ملت ایران ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار جهانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات