یادواره شهدا یک کار فرهنگی است/هیچ شأنی بالاتر از خادمی مردم نیست

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از یادواره شهدا به عنوان یک کار فرهنگی نام برد و گفت: هیچ شأنی بالاتر از خادمی مردم نیست و مسئولان همه خادم مردم هستند.
کد خبر: ۹۱۷۷۹۸۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان از یادواره شهدا به عنوان یک کار فرهنگی نام برد و اظهار داشت: در کنار این کار فرهنگی باید به برکت وجود شهدا اقدامات عمرانی نیز انجام شود.

سردار رجبی با بیان اینکه هیچ شأنی بالاتر از خادمی مردم نیست و مسئولان همه خادم مردم هستند، گفت: اینکه می‌گویند کردستان محروم است شاید در معنی عام درست نباشد، چون بالاخره کردستان در شاخص‌هایی همچون ارتباطات، گازرسانی، بهداشت، دامپزشکی، کشاورزی و ... جزو استان‌های خوب کشور است، اما در برخی شاخص‌ها هم عقب مانده است که باید به آن توجه شود.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان، اقدامات محرومیت زدایی سپاه در روست‌های کردستان را مبتنی بر نیاز مردم عنوان کرد و گفت: این مردم هستند که تعیین می‌کنند چه خدماتی به آن‌ها داده شود و سپاه با کمک مردم خیر و همکاری دولت این خدمات را اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به اقتدار منطقه‌ای ایران و تلاش دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن نظام گفت: زمانی دشمن فکر می‌کرد با تحریم و فشار اقتصادی و ایجاد زمینه اعتراضات مردمی می‌تواند ایران را به تسلیم ویا به پای میزه مذاکره بیاورد، اما مردم با تحمل سختی‌ها به مسؤولان قدرت تصمیم گیری دادند و اکنون این دشمن است که می‌خواهد التماس کند تا ایران با آن‌ها مذاکره کند.

در این یادواره به پیشنهاد سردار رجبی مقرر شد ۱۶ روستای دهستان عوالان نیازمندی‌های خود در زمینه مدرسه، راه، مسجد، آب، کشاورزی و ... را به سپاه اعلام کنند و سپاه هم با کمک دولت و خیرین آن‌ها را انجام دهد. قرار است طی ۱۰ روز آینده این نیازمندی‌ها اعلام شود و برای آن‌ها تصمیم گیری شود.

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه کامیاران هم از انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین جهش مردمی و حرکت انقلابی بعد از اسلام نام برد و گفت: استکبار جهانی وقتی بروز و ظهور انقلاب اسلامی را مانع چپاول گری‌های خود دید از همان ابتدای شکل گیری از هیچ اقدامی برای ساقط کردن آن دریغ نکرد.

حسین ملکی ادامه افزود: دشمنان نظام وقتی دیدند دیگر توطئه و کودتا جواب نمی‌دهد به فکر منازعه مرزی افتادند و در ۳۱ شهریور سال ۵۹ صدام دیکتاتور داوطلب اجرای این منازعه شد و با پشتیبانی همه جانبه قدرت‌های غربی و کشور‌های منطقه به ایران حمله کرد، اما چون انقلاب اسلامی، انقلابی الهی، دینی و مردمی بود در مقابل تجاوز دشمن ایستادگی کرد و سرانجام هم به پیروزی رسید.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار