فرمانده سپاه ناحیه فارسان خبرداد؛

برگزاری بیش از80 عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در فارسان

فرمانده سپاه فارسان از برگزاری بیش از80 عنوان برنامه به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۶۹۶۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان در مصاحبه با خبرنگار افتخاری بسیج به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: امسال نیز همانند سال گذشته هفته دفاع مقدس حال و هوای عاشورایی دارد و به وضوح می توان دید که دفاع مقدس ما در امتداد عاشورا و راه امام حسین (علیه السلام) است، امسال به مناسبت هفته دفاع مقدس 80 عنوان برنامه در سپاه ناحیه فارسان پیش بینی شده است که به مرحله اجرا در خواهد آمد.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی با اشاره به برنامه های اجرایی توسط سپاه ناحیه فارسان در هفته دفاع مقدس گفت: برنامه های متنوعی برای این هفته پر افتخار در نظر گرفته شده است که از جمله برنامه های شاخص می توان به یادواره شهدای شهرستان،  شبی با خاطره با حضور رزمندگان دفاع مقدس،  بیش از بیست نشست بصیرتی در سطح پایگاه ها، ایجاد نمایشگاه دفاع مقدس، صبحگاه مشترک و غبار روبی قبور مطهر شهدا و .... اشاره کرد.

وی گفت: نامگذاری هفته گرامیداشت دفاع مقدس باهدف بازنگری در سرمایه‌های فرهنگی، اعتقادی و نظامی دفاع مقدس و انتقال این فرهنگ به نسل‌های بعد است و حفظ ارزشهای دفاع مقدس به معنای توسعه دفاع و شهادت طلبی است و باید این فرهنگ به نسل آینده منتقل شود. حماسه آفرینی رزمندگان دلاور و شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس سند روشنی از ولایت مداری و دشمن ستیزی این عزیزان است .

فرمانده سپاه ناحیه فارسان در پایان گفت: امروز به لطف حضور جوانان مومن و انقلابی کشور عزیزمان ایران، در بالاترین سطح قدرت و اقتدار قرار دارد و بزرگترین افتخار برای ما این است که هیچ نیروی خارجی جرات تعرض به مرزهای ما را ندارد و یکی از دلایلی که سبب شده تا ما به این اقتدار برسیم این است که شهدای دفاع مقدس را الگوی خود قرار داده و راه ایشان را ادامه می دهیم.

ارسال نظرات