در جمع بسیجیان منج لردگان بیان شد؛

جنگ تحمیلی انقلاب ایران را توانمندتر ساخت

حجت الاسلام هدایت فرامرزی در جمع بسیجیان بخش منج لردگان گفت: جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی ایران را توانمند تر ساخت.
کد خبر: ۹۱۷۶۹۳۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ کارشناس مسائل سیاسی باگرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: جنگ تحمیل یرا دشمن برای خاموشی انقلاب اسلامی ایران به راه انداخت که این نظامی  اسلامی نتواند صدای خود را به مظلومان عالم برساند و در برابر ابرقدرت ها ایستادگی کند.

حجت الاسلام هدایت فرامرزی ادامه داد:جنگ تحمیلی اتحاد و همدلی نیروهای انقلابی را بیشتر ساخت و کشور ما را به یکی از ابرقدرتهای جهان تبدل کرد و تجربه رزمندگان دوران دفاع مقدس در سوریه وعراق برای شکست داعش بکار رفت .

وی ادامه داد: دشمنان ما فکر کردند با تبلیغات مسمومی که در طول پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون علیه جوانان  به راه انداختند ، توانستند اعتقاد جوانان را تضعیف کند و آنها را از ارزشهای دینی خود دور سازد، ولی در موضوع دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) و مدافعان حرم نقشه های آنها بر باد رفت.

حجت الاسلام  فرامرزی تبعیت از ولایت فقیه را رمز پیروزی ملت ایران دانست و تصریح کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی هر وقت ملت ایران از ولایت فقیه پیروی کرد پیروز شد و در برخی از برهه ها که مسئولین در این امر کوتاهی کردند ضربات زیادی به نظام وارد ساختند.

ارسال نظرات