فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

دفاع مقدس فقط برای جنگ و ملت ایران زیبنده است

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: همه تلاش ما برای اثبات حقانیت نظام جمهوری اسلامی در مقابل دنیای کفر است لذا به همین جهت است که دفاع ما همچنان باقی است و ادامه دارد.
کد خبر: ۹۱۷۶۸۵۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در برنامه زنده تلویزیونی «دفاع ادامه دارد» شب گذشته گفت: هر کشور و ملتی که آب و خاک و سرزمینش از ارزش‌های آن کشور و ملت مورد تهاجم یک کشور متخاصم قرار بگیرد، نوع دفاعی که انجام می‌شود مقدس می‌شود، در واقع دفاع از حریم امنیت و ارزش‌های آن است.
 
وی با اشاره به این مطلب که دفاع مقدس برای کشور ما با ارزش است، خاطر نشان کرد: خاک، وطن و مردم ما در طی هشت سال جنگ تحمیلی مورد تهاجم قرار گرفت و مردم ایران اسلامی با دستان خالی در مقابل آنان ایستادگی کردند.
 
گشتاسبی در ادامه با تاکید بر این مطلب که فرزندان ایران اسلامی بودند که برای صیانت از انقلابو ثبات و امنیت کشور  به دفاع از ارزش‌های این نظام در طی هشت سال جنگ تحمیلی پرداختند و براین اساس می باشد که امروز بعد از گذشت چهار دهه نظام و انقلابمان هر روز با عزت تر و پر قدرت تر از روز گذشته در سطح بین الملل رو به توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: علاوه بر اینکه ما از کشور صیانت و دفاع کرده و به دشمن اجازه نداده ایم به تجاوز خود ادامه دهد، دفاع از ارزش‌های الهی و دینی مردم ایران باعث شد که دفاع مقدس تنها برای کشور ما رقم بخورد چرا که برای تقدیم این دفاع خون زیادی اهدا شده است.
 
وی تصریح کرد: جوانان بسیاری در دفاع از انقلاب اسلامی از سیستان و بلوچستان اعزام و برای صیانت از نظام به جنگ با دشمن در طی 8سال دفاع مقدس رفتند و جان خود را تقدیم انقلاب کردند.
 
این مسئول ادامه داد: دفاع مقدس فقط برای هشت سال دفاع ملت ایران در طی جنگ تحمیلی زیبنده بوده و خواهد بود،  بعد از ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی هیچ روزی را در تاریخ انقلاب اسلامی سراغ نداریم که آمریکایی‌ها و ایادی استکبار جهانی بر علیه این نظام اسلامی توطئه نکرده باشند.
 
وی بیان کرد: دشمنان ما از این جهت عصبانی هستند که هوشیاری و تبعیت پذیری مردم ایران اسلامی از امام و امروزه از مقام عظمای ولایت و حضورشان در صحنه‌های مختلف در دفاع از این نظام اسلامی هر حرکتی که ما برای یاس و نابودی استکبار جهانی و آمریکا در طول ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی انجام دادیم برای ما مقدس است.
 
گستاسبی اظهار داشت:  دفاع، همچنان باقی است و ادامه دارد تا روزی که دشمنان اسلام از جمله آمریکا، در برابر عظمت و قدرت این ملت و قدرت اسلام و قرآن،  خوار و ذلیل شوند و این راه نورانی تداوم پیدا خواهد کرد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات