فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

پیشتازی درخدمت به مردم و محرومین باید از ویژگیهای فرماندهان سپاه و بسیج باشد

سومین جشنواره مالک اشتر شهرستان دشتی به منظور معرفی فرماندهان و مسئولان برتر در رده های مختلف، توسعه و فرهنگ شایسته سالاری، ایجاد زمینه های تعالی بخشی سازمانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۵۶۱۷
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازدشتی ، سومین جشنواره مالک اشتر شهرستان دشتی با حضور فرمانده سپاه امام صادق(ع)استان بوشهر ، خانواده معظم شهداء ، ایثارگران ، رزمندگان ، بسیجیان و پاسداران شهرستان در سالن اجتماعات اداره آموزش وپرورش شهر خورموج به منظور معرفی فرماندهان و مسئولان برتر در رده های مختلف، توسعه و فرهنگ شایسته سالاری، ایجاد زمینه های تعالی بخشی سازمانی برگزار گردید.

فرمانده سپاه امام رضا(ع)ناحیه دشتی در ابتدای این جشنواره گفت: جشنواره مالک اشتر به عنوان یکی از برنامه‌های مطرح اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا بوده که هر ساله بر اساس نتایج بدست آمده از ارزیابی نیروها، سازمان‌های نیرو‌های مسلح به منظور توسعه فرهنگ شایسته سالاری و ایجاد زمینه زشد و معرفی فرماندهان، مدیران، رده موفق‌تر و برتر در سطوح مختلف برگزار می‌شود.

سرهنگ غصنفری اظهار داشت: عامل موفقیت در جنگ سخت و نیمه سخت همین سرمایه انسانی است که در قالب رده‌های مختلف برای دفاع از نظام و انقلاب از جان و مال خود هزینه می‌کنند.

وی افزود: در جشنواره امسال ازبسیجیان و پاسداران نمونه که بیشترین امتیاز را در بخش‌های مختلف از جمله اجرای طرح‌های اعتلای بسیج، جذب و ساماندهی نیرو‌ها و برنامه‌های ابلاغی به دست آوردند تجلیل می‌شود و بسیجیان باید همواره در مسیر ولایت گام بردارند و تلاش کنند تا محور همه اقداماتشان در این مسیر تبعیت از رهبری باشد.

در ادامه برنامه، سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق(ع)استان بوشهر گفت: در تاریخ اسلام حرکت جهادی، شجاعانه و شهامت مالک اشتر برای اقشار مختلف ما به ویژه برای پاسداران و بسیجیان در عرصه های مختلف در انقلاب الگو شده است ودر ادامه گفت: یکی از برجستگی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از دفاع مقدس تاکنون، سرمایه انسانی مومن و کارآمد و با انگیزه بوده که به عنوان نقطه قوت برشمرده شده است.

وی تصریح کرد: ویژگی‌های شاخصی همچون شجاعت، روحیه شهادت طلبی و حرکت جهادی و وفاداری که در اخلاق مالک اشتر یار با وفای امام علی(ع) بصورت بارز نمایان است و این خصوصیات در طول چهل سال انقلاب اسلامی بویژه در۸ سال دفاع مقدس در اقشارمختلف بویژه در سپاه و بسیجیان دیده شده است وتصریح کرد پیشتازی درخدمت به مردم ومحرومین ازویژگیهای بارز مدیران وفرماندهان سپاه وبسیج بایدباشد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان با بیان شاخص های ارزیابی تاکید کرد: خلاقیت و نوآوری، طرح الگوی پیشرفت و الگوسازی برای آینده، روحیه جهادی و قدرت و جرأت علمی و عملی در ارزیابی عملکرد رده های مختلف سپاه لحاظ می‌شود.

وی افزود: گفتمان جشنواره مالک اشتر، گفتمان جهادی و ارزشی است و از معرّف های بارز و پویا در فرهنگ مدیریت و فرماندهی جهادگونه برای سازمان خود ترسیم می‌کند .

سردار رزمجو گفت : این نظام داری پیشانی دفاعی پهناوری است که درصورت بروز کوچکترین تهدید علیه این انقلاب این قدرت آتش سوزانی خواهد شد وبرسردشمنان قسم خورده این نظام فرود خواهد آمد.

اجرای گروه سرود ثارالله حوزه مقاومت الغدیر ، مرثیه سرایی مداح اهل بیت عصمت وطهارت برادرصحت پور ازدیگربرنامه های این جشنواره بود.

گفتنی است در پایان مراسم ازخانواده معظم سرداران شهید مهدوی وتوسلی تقدیر وتجلیل شد و درادامه از رده‌های برتر ، فرماندهان ومدیران موفق سپاه وبسیج در سطح سپاه شهرستان دشتی تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکراست درحاشیه این جشنواره فرماندهی سپاه استان ازنمایشگاه عفاف وحجاب وتوامندی های بانوان بسیجی پایگاه مقاومت حضرت فاطمه زهرا(س) بازدیدکردند.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات