سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار مغان گفت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگری و استقامت و مقاومت ملت بزرگ ایران در برابر دشمنان قسم خورده اسلام و ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۷۵۴۳۷
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

هفته دفاع مقدس یادآور استقامت ملت ایران مقابل دشمنان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار یوسف اختری اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگری و استقامت ملت بزرگ ایران در برابر دشمنان قسم خورده اسلام و ایران اسلامی است.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل(ره) مبنی بر اینکه «ما در جنگ، ابهت دو قدرت شرق و غرب را شکستیم» افزود: امروز ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و تکیه بر نیروی ایمان و خودباوری و مقاومت ملت بزرگ ایران شاهد پیشرفت و شکوفایی‌های بزرگی است.

فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار بیان کرد: هفته دفاع مقدس گنجینه ارزشمند و فرصت بزرگی است تا گفتمان ایثار و شهادت در جامعه بیان شود.

اختری از برگزاری بیش از ۷۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان بیله سوار خبر داد و گفت: دیدار با ائمه جمعه، تکریم خانواده معظم شهدا و جانبازان و عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری میز خدمت، اعزام اکیپ پزشکی وخدمات درمانی رایگان در مناطق محروم، برگزاری یادواره شهداء و برگزاری محافل انس با قرآن، خاطره‌گویی رزمندگان و سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی و برگزاری نمایشگاه عکس وکتاب، نمایش فیلم با موضوع دفاع مقدس و... از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان بیله سوار است.

ارسال نظرات