فرماندار شهرستان اردل:

خاطرات دفاع مقدس در تاریخ ماندگار است

فرماندار شهرستان اردل گفت: رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس خاطراتی از خود به جای گذاشتند که همیشه در تاریخ این مرز و بوم ماندگار است.
کد خبر: ۹۱۷۴۲۶۴
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان اردل به ریاست محمود کیانی، فرماندار شهرستان اردل و با حضور اعضا در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان اردل در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) گفت: ارزش‌های دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست، زیرا رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس خاطراتی از خود به جای گذاشتند که همیشه در تاریخ این مرز و بوم ماندگار است.

محمود کیانی ضمن تشکر از همه مردم، هیئت های عزاداری، پرسنل نظامی، انتظامی و امنیتی و دستگاه های خدمت رسان در برگزاری باشکوه عزاداری ماه محرم، بر نهایت همکاری دستگاه های اجرایی در برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس تاکید کرد.

وی افزود: دشمنان در صدد هستند تا ارزش های دفاع مقدس را وارونه جلوه دهند و این هفته فرصت مناسبی برای نمایش جان فشانی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

ارسال نظرات