امام جمعه دلوار:

موکب شهید رئیسعلی دلواری در مسیر پیاده روی اربعین برپا می‌شود

حجت الاسلام زاهد دوست گفت: امسال نیز همانند سنوات گذشته جمعی از فرزندان شهید رئیسعلی دلواری با حضور در کربلا و مسیر پیاده روی اربعین و برپایی موکب اربعین با افتخار به زائران حسینی خدمت رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۷۳۸۳۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام علی زاهددوست در خطبه های نماز جمعه دلوار به ویژگی‌های اصحاب ابا عبدالله الحسین(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بارز یاران اباعبدالله الحسین(ع) مسئله یقین و اطمینان آنان به هدف و راهی است که در آن قدم برداشتند.

امام جمعه دلوار افزود: اصحاب امام حسین(ع) در رکاب آن حضرت، تا آخرین قطره‌ی خون استقامت و ایستادگی کردند و ذره‌ای دچار تردید و تزلزل نشدند و مطمئن و ‌آگاهانه به یاری امام زمانشان شتافتند، خصوصیتی که لازمه‌ی موفقیت و به ثمررسیدن یک هدف می‌باشد.

زاهددوست ضمن قدردانی از برگزاری باشکوه عزاداری سید و سالار شهیدان توسط مردم و هیئات مذهبی به فعالیت موکب سیدالشهدا(ع) متعلق به فرزندان شهید رئیسعلی دلواری در مسیر پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: امسال نیز همانند سنوات گذشته جمعی از فرزندان شهید رئیسعلی دلواری با حضور در کربلا و مسیر پیاده روی اربعین و برپایی موکب اربعین با افتخار به زائران حسینی خدمت رسانی می‌کنند.

وی برپایی موکب برای خدمات رسانی به زائران را یک اقدام فرهنگی تأثیر گذار دانست تاکید کرد: مردم دیار حماسه ساز دلوار همراه با سایر عاشقان ابی عبدالله الحسین(ع) امسال نیز در همایش بی‌نظیر اربعین حضوری حماسی خواهند داشت.

وی تاکید کرد: از نظر کارشناسان اقتصادی جهان با وجود تحریم‌های بی‌سابقه علیه ایران، اقتصاد ایران نه تنها مقاوم بوده است بلکه فرایند رو به رشد را هم دارد که این به‌منزله فرسایشی شدن جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران و بی ‌اثر شدن تحریم‌های ضدایرانی است.

پایان خبر/
ارسال نظرات