امام جمعه اهل سنت شهر نخل تقی:

اهل‌بیت پیامبر (ص) ستون خیمه وحدت هستند

شیخ محمد انزاری گفت: در روایات مختلف آمده است کسی که می‌خواهد حرمت و جایگاه پیامبر (ص) را بشناسد باید نسبت به حرمت و جایگاه و اهل‌بیت شناخت پیدا کند.
کد خبر: ۹۱۷۳۸۲۰
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰

اهل‌بیت پیامبر (ص) ستون خیمه وحدت هستند

شیخ محمد انزاری امام جمعه شهر نخل تقی ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام را تسلیت گفت و اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ستون‌های وحدت اسلامی وجود اهل‌بیت مکرم و معظم پیامبر اعظم صلوات الله علیه وآله وسلم است.

وی تصریح کرد: در روایات مختلف آمده است کسی که می‌خواهد حرمت و جایگاه پیامبر را بشناسد باید نسبت به حرمت و جایگاه اهل بیت شناخت پیدا کند.

شیخ انزاری دوستی با ذریه و نوادگان پیامبر را به سبب انتسابشان به وجود مبارک پیغمبر (ص) مایه مباهات دانست و گفت: اگرچه امروز ما از وجود پرخیر و برکت پیامبر محرومیم، اما فرزندان آن‌حضرت مصدر محبت و الفت و وحدت هستند.

امام جمعه اهل سنت نخل‌تقی احترام به سادات را مورد تأکید و سفارش قرار داد و بیان کرد: مستحب است چنانچه از دوستان و یا از همسایگان ما از سادات هستند به زیارت و دیدار آنان رفته و تکریم شان کنیم و از باب اینکه در فقه اسلامی صدقه و زکات به این بزرگواران تعلق نمی‌گیرد با هبه و هدیه فقرا و مستمندان اولاد پیامبر را دریابیم و مودت خود به خاندان را عملا ثابت کنیم.

پایان خبر/

ارسال نظرات