نماینده ولی فقیه در استان یزد؛

اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر جامعه را از سختی ها دور می کند

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی گفت: اگر امر به معروف و نهی از منکر به درستی اجرا شود جامعه از مشکلات و سختی‌ها دور می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۲۸۵۶
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی ظهر امروز در دیدار جمعی از پرسنل و کادر سپاه الغدیر و نیروی انتظامی استان یزد که به مناسبت دهه امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد با اشاره به اینکه فلسفه اصلی قیام امام حسین (ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر است اظهار داشت: این دو فریضه الهی از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.
وی با اشاره به احادیثی از امام علی (ع) و امام حسین (ع) در ارتباط با امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم که علاوه بر دوری خودمان از گناه، دست دیگران را هم بگیریم و اگر آن‌ها به سمت گناه و آتش جهنم می‌روند، نجاتشان دهیم.
نماینده، ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: در روایات داریم که اگر چشمی ببیند که گناه در جامعه می‌شود حق ندارد بر روی آن گناه بسته شود تا زمانی که آن گناه و روند اشتباه تغییر پیدا کند.
ناصری‌یزدی با اشاره به اینکه خداوند متعال در قرآن کریم همه افراد را نسبت به دیگری مسئول دانست و عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر دو موضوعی است که اگر به درستی احیا شود جامعه از مشکلات و سختی‌ها دور می‌شود.
نماینده، ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه نباید هیچ یک از ما برای عناوین کار کنیم تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم که برای رضای خدا و خدمت به مردم تلاش کنیم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.
وی به بدعهدی آمریکایی‌ها اشاره کرد و افزود امروز به تمام جهان اثبات شده که آمریکایی‌ها هیچ زمانی به عهد و قول خود پایبند نیستند و تا زمانی همراه کسی هستند که برای آن‌ها منافعی داشته باشد.
وی تصریح کرد: حمایتی هم که آمریکایی‌ها از عربستان می‌کنند به دلیل منافعی است که از قبل نفت آن‌ها و فروش تسلیحات وجود دارد و به قول خودشان عربستان گاو شیرده‌ای است که تا زمان شیر دادن آن را می‌دوشند و پس از اینکه شیرش تمام شد، آن را ذبح و از گوشتش مصرف می‌کند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار