برای هفتمین سال متوالی

برنامه احلی من العسل در شهرستان کوهبنان برگزار شد.

برای هفتمین سال متوالی برنامه احلی من‌العسل در کوهبنان برگزار و خانواده‌های شهیدان دانش‌آموز ۱۳ ساله «محمدرضا محمدحسنی» و «میثم سیف‌اللهی» کوچکترین شهدای شهرستان تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۱۷۲۸۳۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ برای هفتمین سال متوالی برنامه احلی من العسل در کوهبنان با حضور امام جمعه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه کوهبنان؛ فرماندهان نظامی و انتظامی؛ جمعی از مسئولین اجرایی ، خانواده های معزز شهیدان، فرمانده بسیج دانش آموزی ، جمعی از پاسداران و بسیجیان و دانش اموزان مدارس متوسطه دور اول و دوم‌ شهرستان در نمازخانه دبیرستان شهید باهنر شهرستان برگزار شد .

در این مراسم حجت الاسلام عباس جعفری گفت: حضرت قاسم جوانی بسیار هوشیار و ولایت مدار بود که در دامان ولایت رشد و‌نمو کرد و در نهایت در همین مسیر به شهادت رسید و در تاریخ جاودانه شد .

وی تاکید نمود : امام حسن(ع) و امام حسین(ع) تا قیامت راهنمای ماهستند هر کس به این خاندان وصل شود سعادتمند دو سرا خواهد بود .

امام جمعه کوهبنان بیان داشت : جوانان همیشه زندگی دست به دامان اهلبیت خصوصا قاسم بن الحسن (ع) باشند در این صورت به شرق و غرب نیازمند نیستند.

وی خاطر نشان کرد: وقتی انسان خدا را‌پیدا کند مرگ‌ در نزد او از عسل شیرین تر است و با تمام‌وجود در راه احیا و گسترش ارزش های اسلام گام بر می دارد و تا مرز شهادت پیش می رود.

این مراسم باتجلیل از خانواده های معزز شهیدان دانش آموز سیزده ساله محمد رضا محمدحسنی و میثم سیف الهی کوچکترین شهدای شهرستان ، سخنرانی ، مداحی ، عزاداری و… همراه بود .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار