جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در امور اقشار بسیج مطرح کرد:

رونق معنوی سیستان و بلوچستان با عبور کاروانهای زائران حسینی (ع)

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در امور اقشار بسیج، گفت: عبور کاروانهای زائران حسینی(ع) کشورهای افغانستان و پاکستان از استان، باعث رونق و افزایش معنویت در این خطه پهناور می شود.
کد خبر: ۹۱۷۲۶۸۸
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار رضا لطیفی، جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در امور اقشار بسیج در نشست جبهه واحد رسانه ای اربعین حسینی(ع)، اظهار داشت: حضور کاروانهای زائرین در سیستان و بلوچستان افزایش بار معنویت را برای این خطه پهناور از کشور عزیزمان به همراه دارد و همه باید از این فرصت استفاده کنیم.

وی با تاکید بر این مطلب که حضور کاروان های اربعین در استان پیام سبک زندگی سالم و ساده را ترویج می دهد، افزود: رسانه ها امروز رسالتی سنگین بر دوش دارند و باید با اطلاع رسانی از این اقدام فرهنگی و بزرگ را به عنوان یک اولویت پیگیری کنند.

لطیفی بیان کرد: حضور و پذیرایی از زائران کشورهای پاکستان و افغانستان و عبور آنها از سیستان و بلوچستان توفیق بزرگی برای مردم شیعه و سنی استان است، در سنوات اخیر مردم این خطه به خوبی رسم مهمان نوازی را ادا کرده اند و از زائران پاکستانی و افغانستانی که با هزار سختی خود را به خاک ایران می رسانند خدمات بی منت ارائه می کنند که آنها باید توسط رسانه ها اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات