ولایتمداری و بصیرت چراغ راه سعادت است

کارشناس مسایل فرهنگی گفت: ولایتمداری و بصیرت چراغ راه سعادت است
کد خبر: ۹۱۷۲۵۵۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام حمزه رازی پور در جمع سربازان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: وقتی جوان انس با قرآن داشته باشد و نیز محبت به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در جانش قرار بگیرد در مسیر الهی گام بر خواهد داشت.

وی به استفاده از فرصت ها اشاره کرد و گفت: سربازی فرصتی بسیار مناسبی برای کسب معرفت دینی ، تجربه کاری و نیز ادای دین به  مهین اسلامی است.

حجت الاسلام رازی پور به ترفندهای دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: بصیرت و دشمن شناسی  یکی از بهترین راهکار مقابله با استکبار جهانی است .

وی به حضور سربازان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در سالهای دفاع مقدس سربازان دلیر اسلام و انقلاب با ایثار و فداکاری در شکست دشمنان نقش ارزشمندی داشتند.

 

حجت الاسلام رازی پور به نقش تعیین کننده سربازان ولایتمدار در امنیت بالای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: جوانان عزیز ایران اسلامی با اقتدا به حضرت علی اکبر علیه السلام ، با ولایتمداری ، شجاعت، تقوا و ایستادگی در برابر دشمنان از انقلاب اسلامی حراست و پاسداری می کنند.

وی به فرهنگ عاشورای حسینی اشاره کرد و ادامه داد: قیام عاشورا فرهنگ ایثار ، فداکاری، گذشت برای خدا و مقاومت و ایستادگی در برابر ظالم و ستمگران است .

کارشناس مسایل فرهنگی درادامه افزود: رزمندگان اسلام بویژه نسل جوان در عرصه های مختلف با الگوگیری از قیام عاشورا ایستادگی کردند و در دفاع مقدس هم با تأسی از حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام دشمنان اسلام و انقلاب را شکست داده به پیروزی رسیدند.

پاسخگویی به سوالات از دیگر برنامه های این نشست بود.

ارسال نظرات