شهادت حضرت علی اصغر(ع)سند مظلومیت و بی گناهی امام حسین(ع) است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای سیستان و بلوچستان گفت: شهادت علی اصغر(ع)، سند مظلومیت و بی گناهی امام حسین(ع) است.
کد خبر: ۹۱۷۲۳۵۶
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸

حجت الاسلام نعیم اربابی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان، اظهار کرد: شهادت علی اصغر(ع)سندمظلومیت و بی گناهی امام حسین(ع) است چرا که کشته شدن طفل شیرخواره در جریان جنگی نابرابر،برملاکننده چهره پلیدجریان باطل می باشد.
 
وی بیان کرد: هر سال در مراسم شیرخوارگان حسینی، مادران، نوزادان خود را با لباس سبز که (نمادپرچم علوی) است  با یک شعار قرانی"بأی ذنب قتلت"به کدامین گناه کشته شد، در آورده و با پیشانی بند یا صاحب الزمان(عج) آنها را نذر قیام ایشان می کنند.
 
وی افزود:صهیونیست‌های کودک کش، از این مراسم وحشت دارند و شیرخوارگان را(بمب‌های خطرناک) نامیده اند!، دولت خبیث انگلستان که قمه زنی را تشویق می کند، همایش شیرخوارگان را به بهانه ترویج خشونت، ممنوع می کند! چرا این همه از این همایش دشمن می ترسد؟ چون شهادت علی اصغر(ع) سند مظلومیت و بی گناهی امام حسین(ع) است.
 
اربابی بیان کرد: کشته شدن طفل شیرخواره در جریان جنگی نابرابر، برملاکننده چهره پلیدجریان باطل است.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان گفت: شهادت علی اصغر(ع) یادآور شهادت هزاران طفل بی گناه در فلسطین و یمن و سوریه و غیره و مظلومیت آن‌ها در برابر جنایتکاران و حرمله‌های زمان است.
 
وی تصریح کرد: دشمن  از این برملاشدن چهره پلیدشان وحشت دارند، و گرنه هر انسانی می داند که کشتن کودکان بیگناه، خشونت و توحش است نه نهراسیدن آن کودکان از کشته شدن!، اما یزیدیان از هرچه که رنگ و بوی(مقاومت در برابر ظلم) بدهد وحشت دارند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات