خبرهای داغ:

مادران همدانی شیرخوارگان خود را نذر حضرت علی‌اصغر(ع) کردند

همزمان با سراسر کشور در اولین جمعه از ماه محرم همایش شیرخوارگان حسینی در همدان برگزار شد و مادران حسینی شیرخوارگان خود را نذر حضرت علی‌اصغر(ع) کردند.
کد خبر: ۹۱۷۲۱۳۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

مادران همدانی شیرخوارگان خود را نذر حضرت علی‌اصغر(ع) کردندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با سراسر کشور مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در استان همدان برگزار شد.

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه ماه محرم به یاد شهید 6 ماهه کربلا با حضور مادران و کودکانشان در حسینیه امام خمینی(ره)، حسینیه ثارالله و چند نقطه از شهرستان همدان برگزار شد و عزاداران حسینی به همنوایی با «دردانه رباب» پرداختند.

در این مراسم معنوی مادران با بر تن کردن لباس‌های سفید و سبز و بستن سربند «یا علی اصغر(ع)» بر پیشانی نوزادان خود عشق و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت (ع) نشان دادند.

بانوان در این محفل معنوی با نوحه‌خوانی به یاد مظلومیت حضرت علی اصغر(ع)، با نوای «لالایی» حضرت رباب هم‌صدا شدند و به سوگواری پرداختند.

در ادامه این مراسم گروه همخوانی «نسیم حیات» به اجرا پرداختند، سپس دو نفر از مداحان اهل بیت(ع) مداحی کردند و در پایان «نذرنامه» قرائت شد و مادران حسینی شیرخوارگان خود را نذر حضرت علی‌اصغر(ع) کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات