خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر گفت: آنچه که موجب قیام اباعبدالله(ع) شد احیاء دین و احیاء امر به معروف و نهی از منکر بود.
کد خبر: ۹۱۷۱۸۰۹
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰

قیام امام حسین(ع) برای احیاء دین و امر به معروف و نهی از منکر بودحجت‌الاسلام علی دانیالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تسلیت ایام محرم اظهار داشت: اگر شیعیان امام حسین(ع)، از منظر بصیرت و معرفت به این امام نگاه کنند دیگر هیچ مدیر و مسئولی در محدوده کاری خود به فکر منافع و مسائل شخصی از لحاظ جمع‌آوری ثروت غیر مشروع نخواهد بود.

وی افزود: شیعیان با رعایت عفت، حیا و پاکدامنی در تمام مسائل می‌توانند امام حسین(ع) را سرلوحه کار خود قرار داده و از زندگی و سیره ایشان الگوبرداری کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه  ناحیه نهاوند ابراز داشت: اهمیت اقامه نماز به حدی است که حضرت سیدالشهداء(ع) در میدان جنگ روز عاشورا نیز حاضر به تأخیر نماز نشدند بنابراین لازم است که شیعیان نیز با الگو برداری از ایشان نسبت به انجام فرائض و واجبات دینی از جمله نماز ادامه دهنده نهضت حسینی باشند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: آنچه که موجب قیام اباعبدالله(ع) شد احیاء دین و احیاء امر به معروف و نهی از منکر بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات