مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه فومن:

هدف نفوذی‌ها چند قطبی کردن کشور است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه نفوذی‌ها در داخل کشور در تلاش هستند تا فضای کشور را جناحی و چند قطبی کنند‌ گفت: روحانیون باید دقت کنند که منبرها را به تریبون‌های جناحی و دفاع از افراد خاص تبدیل نکنند.
کد خبر: ۹۱۷۲۰۹۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
  1. حجت الاسلام والمسلمین میرشمس اکبر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار "بسیج" در فومن با اشاره به اینکه دشمن از افراد داخلی جهت رسیدن به آرمان خود تحت عنوان نفوذ استفاده می‌کند اظهار داشت: ما باید با معرفی نفوذ و مفاهیم آن، مرز بین ما و دشمن را بیان کنیم.

    مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه باید مطالعه عنوان شده در منبر‌ها جنبه مفهومی پیدا کند افزود: اگر ریشه‌های انقلاب برای مردم خوب تبیین شود مردم ما به این انقلاب و آرمان‌های آن تعصب بیشتری می‌ورزند.

    وی با اذعان به اینکه مردم از سوءمدیریت‌های موجود در کشور گله‌مند هستند تصریح کرد: در این میان نفوذی‌ها به دنبال این هستند که کم‌کاری‌ها و مشکلات را به پای انقلاب بنویسند و کشور را از داخل تضعیف کنند.

    اکبرحسینی با اشاره به اینکه با انتصاب رئیس قوه قضاییه و کار‌هایی که در این مدت کوتاه انجام شده صدای عده‌ای از صاحبان قدرت در آمده گفت:درخواست مردم برای رسیدگی به قطع نفوذ و رانت در اقتصاد کشور به گوش مسئولین قوه قضاییه رسیده است و آن‌ها نیز در حال بررسی این مسئله هستند.

    وی با بیان اینکه نفوذی‌ها در داخل کشور در تلاش هستند تا فضای کشور را جناحی و چند قطبی کنند اظهار داشت: روحانیون باید دقت کنند که منبر‌ها را به تریبون‌های جناحی و دفاع از افراد خاص تبدیل نکنند.

    انتهای پیام/
ارسال نظرات