اعزام دانش آموزان بسیجی فارسان به اردو

جمعی از دانش آموزان بسیجی خواهر طرح شهید بهنام محمدی فارسان به اردوی دو روزه تربیتی اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۷۱۷۵۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت مجریان طرح شهید بهنام محمدی در مدارس، تعداد 80 نفر از دانش آموزان بسیجی در مدارس بهشت آیین و پروین اعتصامی به یک اردوی دو روزه تربیتی تفریحی در باغ تفریحی آورگان اعزام شدند.

فرمانده حوزه دانش آموزی خواهران و مجری طرح شهید بهنام محمدی در مدارس دخترانه در خصوص این اردو گفت: این اردوی تربیتی تفریحی به مدت دو روز به طول خواهد انجامید که در این مدت کلاس های اخلاق و بصیرتی و همچنین برنامه های تربیتی و ورزشی برای دانش آموزان تدارک دیده شده است.

وی افزود: از آنجایی که این اردوی تفریحی تربیتی با ماه محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدلله (علیه السلام) مقارن گردیده است فرصت بسیار مناسبی است تا به واقعه عاشورا و شرح فداکاری ها و ایثارگری های این امام رئوف و اصحاب باوفایشان پرداخته شود. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند واقعه عاشورا هم دارای درس ها و هم دارای عبرت های فراوان است.

این مقام مسئول گفت: باید نسل جوان را با هدف امام حسین(علیه السلام) و دلایل قیام آن حضرت آشنا کرد و باید کاری کرد تا جوانان علاوه بر شور حسینی به یک شعور حسینی برسند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا برنامه هایی نظیر قرائت دسته جمعی عاشورا و مراسم مرثیه سرایی وسوگواری بر مصائب آن حضرت نیز در برنامه های دانش آموزان در طول مدت اردو گنجانیده شده است.

ارسال نظرات