فرمانده سپاه ناحیه فارسان:

پایگاه های بسیج پرچمداران مجالس روضه سیدالشهدا(ع) هستند

فرمانده سپاه فارسان گفت: بسیجیان پایگاه های مقاومت در شهرستان فارسان با برپایی محافل عزا در مساجد همجوار خود به پرچمداران مجالس عزای حضرت سیدالشهداء(ع) بدل شده اند.
کد خبر: ۹۱۷۰۹۶۳
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار حمید یزدانی در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج در ارتباط با فرا رسیدن ماه محرم گفت: تمامی پایگاه های مقاومت بسیج در شهرستان فارسان، تمام توان خود را وقف مجالس عزای حضرت سیدالشهدا علیه السلام کرده اند.

وی افزود: همانگونه که امام عظیم الشان فرموده اند، انقلاب اسلامى ایران، پرتویى از عاشورا و انقلاب عظیم الهى آن است. کربلا کاخ ستمگرى را با خون درهم کوبید و کربلاى ما کاخ سلطنت شیطانى را فروریخت. هرجا که ما توانسته ایم فرهنگ عاشورایی را غالب کنیم به اقتدار و پیروزی رسیده ایم، از همین رو باید با تمام توان خود را وقف روضه امام حسین(علیه السلام ) کنیم تا به عاقبت بخیری در دنیا و آخرت برسیم.

یزدانی ادامه داد: در همین راستا تمامی پایگاه های مقاومت بسیج ماموریت یافته اند تا با تمام توان در خدمت مجالس روضه باشند و تلاش کنند تا محرم امسال هرچه پرشورتر در نقاط مختلف شهرستان برگزار شوند.

وی گفت: به لطف خدا پایگاه ها و بسیجیان علاوه بر شور حسینی ترویج دهنده شعور حسینی بوده اند و همین امر سبب شده است تا پایگاه های مقاومت بسیج به تکیه گاه محکم و قابل اعتماد برای هیئت ها و مساجد بدل شوند.

سرهنگ یزدانی در پایان گفت: به لطف خدا امروز پایگاه های بسیج علاوه بر برگزاری مراسم های روضه خوانی و سینه زنی در مساجد در سطح شهر نیز موکب هایی را برپا می کنند که این موکب ها جلوه گر موکب های اربعین بوده و از محبوبیت قابل توجهی در بین شهروندان برخوردار هستند و این موکب ها را می توان یک کار فرهنگی تمام عیار محسوب کرد.

 

ارسال نظرات