رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:

دشمن به دنبال ایجاد آشوب در کشور است

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با تأکید بر اینکه دشمن با هدف ایجاد آشوب در داخل ایران به دنبال کاهش انسجام ملی ایران است، گفت:‌ دشمن معتقد است که باید جلوی افزایش انسجام ملی ایران را بگیرد.
کد خبر: ۹۱۷۰۹۲۷
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی عصر امروز در یادواره شهید محمود قلی‌پور و ۱۹۸ شهید عملیات کربلای ۲ در رشت اظهار داشت: رهبر انقلاب تأکید کردند که ما می‌توانیم با تلاش خود به آن تمدن بزرگ اسلامی برسیم.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه مدیریت جهادی مدیران اجرایی هم جزء دیگر فرمایشات رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب است افزود: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم، کشور ایران را کشوری با عزت و پیشرفته همراه با مردمانی متدین، مستقل و آزاد و معتقد معرفی کرد.

سعیدی با اشاره به شاخصه اقتدار در جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: سقوط رژیم وابسته به غرب، پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری حکومت دینی و مستقل از عوامل مؤثر در اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی تکیه بر عنصر مقاومت و شکل‌گیری جبهه مقاومت را از دیگر عوامل مؤثر در اقتدار جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و اظهار داشت: مقاومت از ارزش و اعتبار بالایی برخوردار است از این رو ایستادگی در برابر قدرت‌های استکباری به تعبیر رهبر انقلاب، تقابل تمام اسلام در برابر تمام کفر است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه تلاش برای حفظ آرمان‌های اسلامی نیز در اقتدار جمهوری اسلامی ایران مؤثر بود گفت: اکثر انقلاب‌ها در دنیا پس از مدتی به آرمان‌های انقلابشان خیانت شد حتی پس از رحلت پیامبر (ص)، برخی مردم به آرمان‌های انقلاب پیامبر (ص) خیانت کردند.

سعیدی با اشاره به اینکه گذشتن ۴۰ سال از عمر انقلاب یک سند افتخار بزرگ برای مردم ایران است افزود: رهبر انقلاب فرمودند که انقلاب پرشکوه ملت ایران که بزرگترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر معاصر بوده تنها انقلابی است که یک چله پر افتخار را بدون خیانت به آرمانهایش پشت سر گذاشته است.

وی به برخی تحلیل‌های دشمن بر علیه نظام اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکایی‌ها برای اقتدار خود به عراق و افغانستان لشکرکشی کردند و هزینه دادند طوری که هدف اصلی‌شان ایران بود، اما در منطقه شکست خوردند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به اهداف اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا عنوان کرد: اوباما برای ۴ مؤلفه ایران نقشه کشیده بود که آن موردها، شاخصه هسته‌ای، حمایت ایران از حزب‌الله و قدرت منطقه‌ای ایران بود و همچنین به دنبال این بود که از نفوذ ایران در خاورمیانه بکاهد.

سعیدی تصریح کرد: هدف اوباما از مذاکره با ایران این بود که بتواند از طریقی به ۴ خواسته مذکور برسد و ترامپ نیز پس از اینکه در جایگاه ریاست جمهوری آمریکا قرار گرفت، نخستین عامل اقتدار ایران را انسجام ملی ایران اعلام کرد و گفت که باید از قدرت این انسجام بکاهیم.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در واقع ملت ایران، قدرت انرژی، عمق استراتژیک و نفوذ ایران در کشور‌های مختلف نظیر یمن، فلسطین و عراق را جزء دیگر عوامل اقتدار ایران می‌دانستند همچنین آمریکایی‌ها، قدرت دفاعی ایران را نیز در افزایش اقتدار ایران بسیار تأثیرگذار می‌دانستند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با تأکید بر اینکه دشمن با هدف ایجاد آشوب در داخل ایران به دنبال کاهش انسجام ملی ایران است افزود: دشمن معتقد است که باید جلوی افزایش انسجام ملی ایران را بگیرد تا بتواند در مذاکره با ایران به خواسته‌های بعدی خود برسد.

سعیدی با بیان اینکه دشمن یکی دیگر از عوامل اقتدار ما را حضور فعالانه و مؤثر ایران در عرصه بین‌المللی می‌داند افزود: دشمن هیئت انصارالله یمن و حزب‌الله لبنان را از موانع اهداف خود می‌داند و امروز اسرائیل هم تبدیل به یک معضل برای آمریکا شده است.

وی به اقدامات بزرگ هیئت انصاالله یمن در ضربه زدن به دشمن سعودی اشاره کرد و گفت: سعودی‌ها هرگز تصور نمی‌کردند که یمن به ساختار موشکی قدرتمند دست پیدا کند، موشک‌هایی با برد هزار و ۳۰۰ کیلومتر که بخش اعظمی از سرزمین عربستان را زیر پوشش خود قرار می‌دهد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به راهبرد رهبر انقلاب در برابر اقدامات و تهدیدات آمریکا به جنگ با ایران ابراز داشت: مقاومت فعال در همه عرصه‌ها، راهبرد رهبر انقلاب در برابر اقدامات و تهدید‌های آمریکا است و این مقاومت و ایستادگی دارای پیامد‌های مثبتی است.

وی اظهار داشت: ما در مقابل دشمن خونی هرگز تسلیم نمی‌شویم و اگر قرار است به قله‌های موفقیت بیشتری دست پیدا کنیم مردم باید به مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن ادامه دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات