خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه همدان:

آرایش دشمن در مقابل ما فرهنگی و سیاسی است/ آمریکا جرأت مقابله با ما را ندارد

مسئول سیاسی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه آمریکا جرأت این را ندارد با ما مقابله کند، گفت: آرایشی که امروز دشمن در مقابل ما دارد فرهنگی و سیاسی است.
کد خبر: ۹۱۷۰۲۴۰
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

آرایش دشمن در مقابل ما فرهنگی و سیاسی است/ آمریکا جرأت مقابله با ما را نداردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجتبی پاشایی در نشست سیاسی فرماندهان پایگاه‌ها و اعضای شورای حوزه مقاومت حضرت زهرا (س) سپاه ناحیه همدان  به تحلیل مسائل سیاسی روز پرداخت و اظهار داشت: فضای بین‌الملل به گونه‌ای است که ایران بسیار قدرتمند است و این نقطه قوت و برگ برنده نظام است.

وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: آرایش، چینش و صف‌آرایی که دشمن در مقابل ما دارد آرایش سیاسی است، نه نظامی.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه آمریکا جرأت این را ندارد با ما مقابله کند، افزود: آرایشی که امروز دشمن در مقابل ما دارد فرهنگی و سیاسی است.

وی بیان کرد: ما باید در عرصه  فرهنگی و سیاسی فارغ از هر تحصیلاتی که داریم با هر سن و جنسیتی که داریم خوب عمل کنیم و نقش یک سردار را ایفا کنیم.

پاشایی با اشاره به جنگ نرم دشمن یادآور شد: ما در عرصه فرهنگی نباید نقش خود را نادیده بگیریم. 

وی با تأکید بر تقویت معنویت در جامعه تصریح کرد: اگر ما با خدا خلوت نداشته باشیم در طول شبانه روز نه تنها در عرصه جنگ نرم، در مقابل آمریکا و در دفاع از دستاوردهای انقلاب بلکه در عرصه زندگی شخصی در عرصه ارتباط با پدر و مادر و ارتباط با همسر و تربیت فرزند نیز موفق نمی‌شویم.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: اگر ما یک هزار نفر انقلابی داشته باشیم که انقلاب را فهمیده باشند و به آن عمل کنند و با خدا خلوت داشته باشند در مقابل کل جهانیان می‌توانند مقاومت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات