خبرهای داغ:
استاندار همدان با بیان اینکه هر جایی که آمریکا وارد شد شکست خورد، گفت: این فرهنگ الهی انقلاب است که در سراسر منطقه نفوذ کرده و خودنمایی می‌کند.
کد خبر: ۹۱۶۹۹۵۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱
فرهنگ الهی انقلاب در سراسر منطقه نفوذ کرده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سیدسعید شاهرخی در جمع نمازگزاران جمعه اسدآباد اظهار داشت: افتخار ما این است که وقت خود را صرف خدمت به مردم کنیم.
وی تصریح کرد: طی ۴۰ سال گذشته استکبار هرآنچه که داشته از جنگ، تحریم، کودتا و ... رو کرده، اما با درایت رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم این اقدامات ناکام مانده است.
استاندار همدان اضافه کرد: توفیقات ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف همچون علمی، نظامی، هسته‌ای و .. باعث عصبانیت دشمن شده است.
وی ادامه داد: هرجایی که آمریکا وارد شد شکست خورد و می‌بینیم که این فرهنگ الهی انقلاب است که در سراسر منطقه نفوذ کرده و خودنمایی می‌کند.
شاهرخی با بیان اینکه محاسبات دشمن در ماه‌های اخیر غلط از آب درآمده است، عنوان کرد: برنامه‌ریزی آن‌ها برای فشار حداکثری و ناامید کردن مردم بود، اما از این غافل بودند که مقاومت ملت ایران از هر توطئه‌ای سربلند بیرون می‌آید.
وی با اشاره به پیوند رهبری و ملت عنوان کرد: بعد از قلدری پهباد دشمن برای ورود به حریم کشور سپاه قهرمان با به زیرکشیدن آن جواب دندان شکنی به طرف مقابل داد.
استاندار همدان با اشاره به تغییر رفتار کشور‌های همسایه بعد از افتخارآفرینی‌های اخیر بیان کرد: مقاومت توانست هیمنه و قدرت‌نمایی استکبار را در هم بشکند.
وی گفت: مفتخرم سابق بر این و به عنوان فرماندار در خدمت مردم خونگرم و انقلابی اسدآباد بوده‌ام.
شاهرخی با اشاره به اینکه اسدآباد دارای موقعیت ممتاز جغرافیایی، بزرگراه کربلا، زمین‌های حاصلخیز و آب و هوای خوب است، گفت: نام سیدجمال در سطح جهانی شناخته شده است و در اسدآباد نیز تا ابد خواهد درخشید.
استاندار همدان در ادامه خاطرنشان کرد: هدف ما هزینه دقیق و هدفمند اعتبارات است که در این راستا برنامه‌ای دقیق برای هر شهر تنظیم شده است.
شاهرخی افزود: طبق این برنامه در سال جاری، سال ۹۹ و سال ۱۴۰۰ لازم است سالانه ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در اسدآباد در بخش‌های مختلف انجام شود که طبق برآورد‌ها این سرمایه‌گذاری منجر به بهبود اشتغال و ایجاد یک هزار و ۳۹۰ شغل در هر سال خواهد شد.
وی در پایان گفت: آبگیری سد نعمت آباد، افتتاح کنارگذر حیاتی و آغاز عملیات ساخت تونل گردنه سه پروژه مهمی ست که مصمم به اجرای آن در دیار سیدجمال هستیم. 
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات