رئيس سازمان عقيدتي سياسي نيروي انتظامي در اراک مطرح کرد :

اجراي طرح ناظر در ناجا از مظاهر جهاد فرهنگي است

رئيس سازمان عقيدتي سياسي نيروي انتظامي با اشاره به برخي شاخصه‌های پليس در تراز انقلاب گفت: مطالبه همگاني و توسعه فرهنگ گفتمان سازي در سايه عزم و اراده فرماندهان و مديران و همراهي و هم‌افزایی يكايك كاركنان لازمه تحقق اين مهم است.
کد خبر: ۹۱۶۹۷۵۹
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، حجت‌الاسلام و المسلمين سيد عليرضا ادياني رئيس سازمان عقيدتي سياسي نيروي انتظامي در جلسه بصيرت ديني كاركنان فرماندهي انتظامي استان مركزی با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري (مدظله‌العالی) در ناميدن كاركنان ناجا به عنوان "مجاهدان واقعي في سبيل الله" بيان داشت: ايشان در كلامشان بر تحقق پليس در تراز انقلاب اسلامي تأکید دارند و در اين چشم‌انداز، شاخصه‌های متعددي از سوي عقيدتي سياسي ناجا استخراج، تبيين و در مسير تحقق آن برنامه‌ریزی‌شده است.

وي با اشاره به راهبردهاي عقيدتي سياسي ناجا در تبيين و ترويج فرهنگ گفتمان سازي و برنامه‌ریزی‌های اجرايي تحقق پليس در تراز انقلاب تصريح كرد: در سايه عزم و اراده فرماندهان و مديران، همراهي و هم‌افزایی يكايك كاركنان در رسيدن به اين شاخصه‌ها بسيار مهم است و بايد اين شاخصه‌ها به عنوان يك مطالبه همگاني در فرهنگ‌سازمانی به بهترين شكل توسعه يابد.

حجت‌الاسلام و المسلمين " ادياني" از امنيت به عنوان يك نعمت باارزش الهي ياد كرد و با اشاره به نوع مأموریت‌های نيروي انتظامي در حفظ ارزش‌های ديني اظهار داشت: يكي از مظاهر جهاد فرهنگي، اجراي طرح ناظر از سوي پليس است، چرا كه با توجه به مسئولیت‌های قانوني،‌ نيروي انتظامي حافظ ارزش‌های اسلامي است و بي شك يكي از اين ارزش‌ها مراقبت از حفظ حجاب در جامعه اسلامي است.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي نيروي انتظامي ترويج بي حجابي را از برنامه هاي دشمنان اسلام خواند و گفت:‌ در مقابله با ترفندها و تاکتیک‌های پيچيده دشمن در تخريب ارزش‌های ديني، ارتقاء بصيرت ديني و شناخت دشمن از ضرورياتي است كه در تدابير مقام معظم رهبري (مدظله‌العالی) بر ارتقاء هوشياري كاركنان ناجا تأکید شده است.

وي با بيان به آمادگي و توان مندي نيروي انتظامي در برابر هرگونه ناامني اجتماعي به تبيين برنامه دشمنان در دور نگه‌داشتن ناجا از فعاليت جهادي در حوزه‌های ارزشي و اخلاقي اشاره داشت و اضافه كرد: با توجه به تجربه‌های پيشين در دوران مختلف انقلاب، امروزه نيروي انتظامي کاملاً هوشيار و توان مند در رصد برنامه‌های دشمنان و مديريت پدیده‌های اجتماعي است.

این مقام مسئول در ادامه خدا محوري و عبد و بندگي در درگاه ايزد منان و پيوند برادري را از شاخصه‌های پليس در تراز انقلاب اسلامي خواند و گفت: پليس با نگرش الهي،‌ولايي و انقلابي همواره در محوريت رضاي خدا رفتار می‌کند و خود را در برابر تكاليف الهي مسئول و پاسخگو می‌داند.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي نيروي انتظامي در پايان با اشاره به آيات الهي در نصرت الهي به مؤمنان اضافه كرد: سيره حركت در مسير الهي و توسل به خداي منان همواره در زندگي امام امت و شهيدان ما تجلي داشته و تمامي اعمال و رفتارشان آنان، تنها در رضايت حق‌تعالی نشات مي گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات