یادداشت کوتاه | علی دارا

تقابل یا دیوانگی؟!

بی‌تفاوتی دولت به سخنان اخیر مقام معظم رهبری و پرداختن به یک حاشیه جدید نشان میدهد که در دو سال آینده هم روندی مثل ۶ سال گذشته را شاهد هستیم که قطعا مردم بیشترین ضرر را می‌بینند.
کد خبر: ۹۱۶۸۹۹۴
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت, شاید حضور زنانی با پوشش غیرقابل قبول و عجیب در مراسم روز گذشته نقشه‌ای بود تا صحبت‌های رئیس جمهور که با نگاه خوشبینانه از روی کوته‌فکری و کم‌خردی‌ بود برای عموم جامعه به خوبی تفسیر و تبیین نشود.

مدت زیادی از اعتراف روحانی و ظریف به غیرقابل اعتماد بودن آمریکا و دیوانه دانستن کسی که با آن‌ها مذاکره کند نگذشته است؛ اما جالب است که سه رئیس جمهور فرانسه، ایران و آمریکا در اقدامی همزمان تلاش کردند تا پیش فرض دیدار روحانی با ترامپ را پایه‌گذاری کنن.

بی‌تفاوتی دولت به سخنان اخیر مقام معظم رهبری و پرداختن به یک حاشیه جدید نشان میدهد که در دو سال آینده هم روندی مثل ۶ سال گذشته را شاهد هستیم که قطعا مردم بیشترین ضرر را می‌بینند. اما روحانی باید بداند که دیدار و مذاکره مستقیم با ترامپ خط قرمز نظام است و عبور از این خط قرمز عواقب سنگینی در پی دارد.

اما معتقدم این بار بهترین کسانی که می‌توانند جلوی این تصمیمات ضررآفرین بایستند خود مردم هستند چون آن‌ها یکبار طعم خیانت به اعتماد را چشیده‌اند و اگر می‌خواهند تا دیگر چنین طعم تلخی را نچشند باید گامی بردارند‌.

و در پایان تنها یک جمله؛ ایجاد تقابل بین مردم و رهبری دسیسه‌ای هست که غربی‌ها برای ایجاد شکاف در انقلاب به آن متوسل شده‌اند و اگر فردی بخواهد در این مسیر نقش کاتالیزور را برای دشمن ایفا کند قطعا خائن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات