رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان در گفت‌وگو با "بسیج":

همایش گرامیداشت روز بسیج کارمندان در رشت برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه همایش گرامیداشت روز بسیج کارمندان در رشت برگزار می‌شود گفت: این همایش روز پنجم شهریور در سالن اجتماعات بانک صادرات استان گیلان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۸۸۵۸
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

به گزارش بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج، سرهنگ عباس حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی و همچنین ایام هفته دولت اظهار داشت: همایش گرامیداشت روز بسیج کارمندان در رشت برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه همایش مذکور در روز پنجم شهریور در سالن اجتماعات بانک صادرات استان گیلان برگزار می‌شود گفت: نماینده ولی فقیه در گیلان، فرمانده سپاه قدس گیلان و سرپرست استانداری گیلان سخنرانان این همایش هستند.

حسینی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را یکی از اهداف برگزاری همایش گرامیداشت روز بسیج کارمندان دانست و افزود: در این همایش از ۷۰ نفر از کارمندان بسیجی استان گیلان تجلیل می‌شود.

وی با اعلام اینکه فرهنگ خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم یکی از اهداف برگزاری همایش گرامیداشت روز بسیج کارمندان است تصریح کرد: در تلاش هستیم تا در این همایش بند‌های از بیانیه گام دوم انقلاب را که مرتبط با حوزه کارمندی است تشریح و تبیین کنیم.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه میز خدمت دستگا‌ه‌های اجرایی در نماز جمعه این هفته در سراسر استان گیلان برگزار می‌شود عنوان داشت: ۲۵ دستگاه اجرایی در میز خدمت شهر رشت حضور دارند‌

حسینی با اشاره به اینکه میز خدمت دستگاه‌های اجرایی روز جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر در مصلی امام خمینی (ره) رشت برپا می‌شود گفت: افزایش کارآمدی نظام اداری یکی از اهداف برپایی میز خدمت است.

وی با تاکید بر اینکه انتظاریم تا مدیران دستگاه‌های اجرایی از فعالیت‌های سازمان بسیج کارمندان حمایت کنند خاطرنشان کرد: ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر و همچنین تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات یکی از برنامه‌های سازمان بسیج کارمندان است.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در ادارات را یکی دیگر از برنامه‌های این سازمان دانست و افزود: در حال حاضر در اداراتی که مدیران آن در ترویج فرهنگ حجاب همکاری می‌کنند مشکلی وجود ندارد، اما در اداراتی که مدیران در ترویج این فرهنگ همکاری نمی‌کنند مشکل حجاب وجود دارد.

حسینی بررسی موضوع سلامت اداری و مبارزه با مفاسد اداری را یکی از اولویت‌های سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان دانست و گفت: در این زمینه نیز همانند مسئله حجاب، عدم همکاری برخی مدیران سبب بروز برخی مشکلات شده است.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ صیانت از حقوق شهروندی در ادارات یکی از برنامه‌های سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان است تصریح کرد: این طرح ویژه عموم مدیران، کارمندان و مراجعان است.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان ترویج برپایی نماز جماعت در ادارات یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان دانست و اظهار داشت: سرکشی از خانواده‌های شهدا و حمایت از اردو‌های راهیان‌نور در دستور کار سازمان بسیج کارمندان قرار دارد.

حسینی با اعلام اینکه ۱۷ حوزه بسیج کارمندان در استان گیلان مشغول به فعالیت است ابراز داشت: در حال حاضر ۲۶۰ پایگاه بسیج در ادارات سراسر استان گیلان مشغول به فعالیت بوده که ۲۵ هزار کارمند بسیجی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

 

 

ارسال نظرات