فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن:

اقدام بسیجی و انقلابی از ضرورت های ادامه راه انقلاب است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن در جشنواره شهرستانی مالك اشتر ضمن تجلیل از زحمات نیروهای جهادی، اقدام بسیجی و انقلابی را از ضرورت های ادامه راه انقلاب دانست.
کد خبر: ۹۱۶۸۶۹۳
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ دوم پاسدار محسن كریمی در جشنواره مالک اشتر و تجلیل از رده های برتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن، گفت: مالك اشتر در بصیرت، شناخت صراط مستقیم، ولایتمداری، اطاعت پذیری، احساس مسئولیت و آمادگی برای مجاهدت، شجاعت و قدرت فرماندهی الگوی فرماندهان جبهه اسلام است.

وی ادامه داد: با توجه شرایط نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب، فرماندهان و مسئولین سپاه و بسیج وظیفه ی سنگینی بر عهده دارند و باید بیش از سایر افراد جامعه ویژگی های مالك اشتر را در خود تقویت كنند و با فعالیتی مالك وار شرایط را به گونه ای رقم بزنند كه دشمنان قسم خورده ی این انقلاب نتوانند در نقشه های خود پیروز شوند.

این مقام مسئول اقدام بسیجی و انقلابی را از ضرورت های ادامه راه انقلاب دانست و افزود: بسیج نقش اساسی و تعیین كننده در دفاع از انقلاب دارد، بنابراین در راه اعتلای انقلاب اسلامی از هیچ كوششی دریغ نخواهد كرد و در همه عرصه های مورد نیاز انقلاب نقش آفرینی می نماید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن تاكید كرد: جشنواره مالك اشتر فرصتی برای تكریم نیروی انسانی كارآمد و انقلابی است، كه باعث افزایش سطح آمادگی نیروها در راستای ارزش های والای انقلاب اسلامی می شود.

لازم به ذكر است در پایان این مراسم همانند سنوات گذشته از افراد و رده های برتر در سطح ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن تجلیل شد.

ارسال نظرات