حضور ورزشکاران سیستان و بلوچستان در سومین جشنواره شمیم خانواده

مسئول تربیت بدنی مرکز فرهنگی خانواده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: یک کاروان شامل ورزشکاران شش رشته ورزشی برای شرکت در سومین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده کشور به تبریز اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۶۸۵۰۰
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری بسیج، آذرنگ، مسئول تربیت بدنی مرکز فرهنگی خانواده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان، افزود: صبح امروز کاروان 34نفره ورزشکاران سیستان و بلوچستان در قالب یک اتوبوس، به تبریز جهت شرکت در سومین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده که ویژه فرزندان پسر کارکنان سپاه کشور برگزار می شود، اعزام شدند.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات شامل ورزش های تکواندو، شنا، فوتسال، تیراندازی، آمادگی جسمانی و والیبال می شود و ویژه دو رده نوجوان و جوانان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این مسابقات از 3تا دهم شهریورماه جاری در تبریز در حال برگزاری است و امیدواریم با توجه به توان خوب ورزشکاران استان، شاهد کسب مدالهای رنگارنگ این دوره از مسابقات توسط آنان باشیم.

آذرنگ خاطر نشان کرد: 120 ورزشکار استان، حدود یک ماه قبل در مرحله استانی به رقابت با هم پرداختند که در نهایت 34 نفر منتخب آنان برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب شدند.

 

ارسال نظرات