خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

بسیج توان فنی بسیار بالایی در حوزه فضای مجازی دارد

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) همدان ابراز داشت: بسیج توان فنی بسیار بالایی در حوزه فضای مجازی داریم و می‌توانیم اثرگذاری این توان فنی را ببینیم.
کد خبر: ۹۱۶۸۴۹۱
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶

بسیج توان فنی بسیار بالایی در حوزه فضای مجازی داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین ربیعی در آئین افتتاحیه همایش فعالان مجازی در سالن شهید مقصودی همدان اظهار داشت: امام(ره) در سال 67 بعد از پایان جنگ به فعالان فرهنگی فرمودند «کار بچه‌های جنگ تمام شد اما جنگ شما تازه شروع شده است».

وی با بیان اینکه این سخن امام(ره) به معنای انجام عملیات‌ها در این حوزه دارد، افزود: امروز بسیج پرچم‌دار جریان انقلابی و ارزشی در فضای مجازی است.

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) همدان ابراز داشت: ما توان فنی بسیار بالایی در حوزه فضای مجازی داریم و می‌توانیم اثرگذاری این توان فنی را ببینیم.

وی با اشاره به تأکیدات مقام مقام معظم رهبری در خصوص سالم‌سازی فضای مجازی گفت: ایشان می‌فرمایند «باید از انفعال در عرصه فضای مجازی خارج شویم» و امروز بسیج در این راستا گام برداشته است.

ربیعی با بیان اینکه ما در بسیج در حد توان خود در فضای مجازی کار کردیم، فزود: امیدواریم دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز در این زمینه وارد شوند و در فضای مجازی قدم بردارند.

وی در پایان با بیان اینکه در جنگ با دشمن پیروز میدان ما هستیم، گفت: امروز چتر بسیج را بر سر فعالان فرهنگی مجازی به صورت گسترده می‌بینیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات