مصطفی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
حجت الا سلام علیمحمدی ، گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی در تمام جهان به ویژه در منطقه خاور میانه برکسی پوشیده نیست ، اقتداری که که امروز کشورهای مسلمان از جمله عراق ، سوریه ، یمن و... با الگو قرار دادن انقلاب اسلامی ، توانستند به استقلال برسند.
کد خبر: ۹۱۶۸۴۱۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الا سلام علیمحمدی ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) در جمع سبزپوشان سپاه استان ایلام ، گفت: امروز ، حفظ هویت و بقای انقلاب اسلامی ، مستلزم بینش و بصیرت نافض و آگاهی لازم در جامعه است.

وی افزود: امروز همه ی ما باید در تمام صحنه ها حضور فعال داشته باشیم به گونه ای که اجازه ندهیم دشمنان به دنبال نابودی نظام باشند.

حجت الا سلام علیمحمدی ، خاطرنشان کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی در تمام جهان به ویژه در منطقه خاور میانه برکسی پوشیده نیست ، اقتداری که که امروز کشورهای مسلمان از جمله عراق ، سوریه ، یمن و... با الگو قرار دادن انقلاب اسلامی ، توانستند به استقلال برسند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) ، اظهار کرد: سپاه پاسداران از جمله نهادهایی که است که خادمی مردم را برای خود افتخار می داند و با تمام توان در خدمت مردم و نظام است به گونه ای که در محرومیت زدایی و ترویج اقتصاد مقاومتی نقش سازنده ای دارد.

وی بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، به یک نیروی نظامی، امنیتی، سازندگی و اطلاعاتی کارآمد و خستگی ناپذیر برای نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده است و با تمام توان خود از انقلاب اسلامی و دستاوردایش که همه ی دشمنان به دنبال نابود کردن آن هستند ، دفاع و پاسداری می کند.

وی تصریح کرد: سرعت عمل در کنار استحکام و انسجام روحی و وحدت اعتقاد ، یکی دیگر از صفات و خصلتهای سپاه ‏پاسداران انقلاب اسلامی است.

 

ارسال نظرات