همایش بزرگداشت روز پزشک در رشت برگزار شد + تصاویر

همایش روز بزرگداشت پزشک با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان سپاه قدس گیلان در رشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۸۱۹۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، مراسم بزرگداشت روز پزشک با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان و جمعی دیگر از مسئولان در سالن اجتماعات درمانگاه امام سجاد (ع) رشت برگزار شد.

معاون بهداشت و درمان سپاه قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه در زمان جنگ پزشکان زیادی در کنار سایر رزمندگان دوران دفاع مقدس به مجروحین خدمت رسانی می‌کردند اظهار داشت: برخی از این پزشکان در همان ایام به شهادت رسیده و باعث افتخار جامعه پزشکی شدند.

سرهنگ امیرپور با اشاره به اینکه ایران از پزشکان گرانقدر و متخصص فراوانی در عرصه خدمت رسانی بهره می‌برد خاطرنشان کرد: پزشکان جزء انسان‌های پرتلاش و خدوم جامعه هستند.

وی با بیان اینکه رسالت حفظ سلامت جامعه بر عهده پزشکان است تصریح کرد: پزشکی حرفه‌ای است که هیچ زمانی انسان‌ها از آن بی نیاز نبوده و نیستند.

معاون بهداشت و درمان سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه پزشکان با ادای سوگند متعهد می‌شوند به نجات زندگی بیماران بپردازند ابراز داشت: پزشکان جایگاه رفیع و ارزشمندی دارند و روح تعهد و ارزش کاری باید مدنظر آن‌ها باشد.

امیرپور با تاکید بر اینکه با هیچ پاداشی تلاش پزشکان پرتلاش جامعه قابل جبران نیست عنوان داشت: فداکاری، تعهد، دلسوزی و انسان‌دوستی برخی از پزشکان بر کسی پوشیده نیست.

انتهای پیام/
ارسال نظرات