پیروی از ولایت حضرت علی(ع) پیروی از قرآن است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سنت پیامبر همان اطاعت پذیری از پیامبر و آل پیغمبر(ص) است گفت: قرآن یعنی ولایت و ولایت یعنی قرآن؛ پیامبر در غدیر فرمودند که بین علی و قرآن اصلا جدایی اتفاق نمی‌افتد.
کد خبر: ۹۱۶۶۹۸۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزای بسیج از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری در افتتاحیه مسابقات قرآنی ویژه خواهران سپاه قدس گیلان در رشت با بیان اینکه پیامبر دو اصل بزرگ را در میان ما به امانت گذاشت اظهار داشت: کتاب الهی و عترت از پیامبر در میان ما به امانت گذاشته شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سنت پیامبر همان اطاعت پذیری از پیامبر و آل پیغمبر(ص) است ابراز داشت: قرآن یعنی ولایت و ولایت یعنی قرآن؛ پیامبر در غدیر فرمودند که بین علی و قرآن اصلا جدایی اتفاق نمی‌افتد.

تسخیری با اشاره به اینکه زبیر قبل از سن بلوغ اسلام آورده، اما وقتی بحث قدرت می‌شود افتراق ایجاد می‌کند تصریح کرد: در دنیا فقط خواندن قرآن کافی نیست بلکه باید انسان از قرآن بصیرت و معرفت قرآنی کسب کند.

وی با بیان اینکه انسان باید زندگی خود را با قرآن تطبیق دهد تصریح کرد: انسان نباید از مسیر معرفت قرآنی جدا شود و باید محوریت اصلی زندگی قرآن را قرار داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه پاسداران ما باید پاسداران قرآنی باشند افزود: روحیه باصلابت پاسداران و بسیجیان گیلانی در منطقه شمال غرب و در فاصله کم با گروهک‌های تروریستی روحیه قرآنی است.

روح‌الله پوراسماعیلی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه جمعیت شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی امسال دو برابر شده است اظهار داشت: سطح مسابقات امسال نسبت به سال گذشته بالاتر رفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات