تقدیر از ۹۷ فرمانده و مدیر موفق در نهمین جشنواره مالک اشتر کرمان

دبیر جشنواره مالک اشتر سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت : جشنواره مالک اشتر تبلور یک ساله اشراف فرماندهی است، گفت: امروز از ۹۷ فرمانده و مدیر موفق تقدیر به عمل می آید که شامل ۷۷ نفر برادر و ۲۰ نفر از خواهران است.
کد خبر: ۹۱۶۶۹۲۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  نهمین جشنواره مالک اشتر سپاه ثارالله استان کرمان با حضور مسئولین و فرماندهان نواحی مختلف استان در  تالار سرو برگزار شد .

رضا خواجه حسنی دبیر جشنواره مالک اشتر سپاه ثارالله استان کرمان گفت: این جشنواره در راستای فرامین فرمانده کل قوا و حرکت به سمت تعالی و پیشرفت در سطوح مختلف و تعیین رده های موفق برگزار می شود .

وی با اشاره به این که جشنواره مالک اشتر تبلور یک ساله اشراف فرماندهی است، گفت: امروز از ۹۷ فرمانده و مدیر موفق تقدیر به عمل می آید که شامل ۷۷ نفر برادر و ۲۰ نفر از خواهران است.

دبیر جشنواره مالک اشتر سپاه استان کرمان خاطر نشان کرد: اشراف فرماندهی در سال ۹۷ بیش از ۴ هزار رده را با حضور ۴۱ کارگروه تخصصی مورد بررسی قرار داده است.

انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال کودتاهای زیادی به خود دیده است

سپس سردار محمد مطهری جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: امروز برگزاری جشنواره مالک اشتر با کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ مصادف شده است و در چنین روزی آمریکایی ها و انگلیسی ها بر علیه مردم ایران کودتا کردند و بر حکومت پهلوی و ملت ایران مسلط شدند.

وی گفت: اگر ملتی بدون رهبر باشد و مردم در صحنه ها هوشیار نباشند مطمئنا شاهد کودتاهایی این چنینی خواهد شد اما اگر رهبری بصیر، برجسته و با تقوا داشته باشد این کودتاها هیچ خللی در مسیر حرکت جامعه به وجود نمی آورد.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۰ سال کودتاهای زیادی به خود دیده است اما دشمنان نتوانستند نتیجه بگیرند.

مطهری توضیح داد: هوشیاری رهبر بصیر ما و آگاهی و بصیرت مردم این کودتاها را با شکست مواجه کرده است.

وی ادامه داد: در کودتای سال۸۸ که به فتنه سبز مشهور است با حضور مردم در صحنه و هدایت های رهبری این کودتا هم خنثی و به شکست منجر شد.

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان افزود: اشراف فرماندهی به دنبال این است که فرمانده، نمایشی از نقاط قوت و ضعف نیروهای زیرمجموعه خود را ببیند و در رشد نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف قدم بردارد.

مطهری بیان کرد: امروز در این برنامه از برترین و موفق ترین رده های سپاه ثارالله تقدیر به عمل می آید و در مجموع ۳۰ جشنواره در سپاه استان برگزار خواهد شد.

وی تشریح کرد: اکنون باید افراد برتر فعالیت خود را در اختیار همکاران خود قرار دهند تا باعث ارتقاء آن ها شوند.

در پایان این مراسم از سازمان ها و رده های موفق درسپاه ثارالله استان کرمان تقدیر شد 

ارسال نظرات