رسالت بسیج اقشار کادرسازی برای نظام اسلامی است

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) در امور اقشار «بسیج»،گفت: رسالت اقشار مختلف بسیج تربیت نیروهای انقلابی و کادرسازی برای تضمین آینده نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۶۶۷۹۷
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، رحمت‌اله دهقانی ظهر امروز در آیین افتتاحیه طرح «یاوران ولایت » بسیج دانش آموزی استان هرمزگان به میزبانی جزیره قشم اظهار داشت: هدف از این دوره شناسایی نخبگان دانش آموز و بکارگیری ظرفیت آنان در حوزه‌های مختلف است.

وی تربیت و ساماندهی ۱۰ میلیون جوان و نوجوان انقلابی را از مولفه‌های تضمین کننده آینده نظام برشمرد و افزود: بسیج دانش آموزی باید در این راستا گام بردارد.

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) در امور اقشار «بسیج»، ادامه داد: جوان انقلابی باید مسوولیت‌پذیر، بصیر، خودساخته و تلاشگر در عرصه علم آموزی باشد تا بتواند با ایفای نقش موثر در جامعه تفکر ناب بسیجی را جامه عمل بپوشاند.

دهقانی تصریح کرد: وظیفه اقشار مختلف بسیج کادرسازی برای آینده نظام و تربیت افرادی است که در سربازی برای ولایت پیشگام باشند.

آموزش ۶۰۰ دانش آموز بسیجی در طرح ولایت

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان هرمزگان گفت: ۶۰۰ دانش آموز از نقاط مختلف استان در قالب دو دوره پسرانه و دو دوره دخترانه چهار روزه در طرح یاوران ولایت آموزش خواهند دید.

ابراهیم پیله‌ور افزود: این دانش آموزان پس از دوره در فعالیت‌های گروهی، اردوهای جهادی و امورات فرهنگی مدارس، مساجد و محلات ایفای نقش می‌کنند.

ارسال نظرات