خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

دشمن اهمیت گام دوم انقلاب را درک کرده و برای آن برنامه‌ریزی می‌کند

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه در گام دوم انقلاب، دشمن از ما خیلی زیباتر و بهتر اهمیت گام دومی که رهبر معظم انقلاب مشخص کردند، درک کرده است، ادامه داد: دشمن گام دوم را درک کرده و بر روی آن برنامه‌ریزی می‌کند.
کد خبر: ۹۱۶۶۴۷۸
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵

دشمن اهمیت گام دوم انقلاب را درک کرده و برای آن برنامه‌ریزی می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در اولین نشست تخصصی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که امروز در مجتمع انصار همدان برگزار شد، ضمن تبریک میلاد امام هادی(ع) و ایام عید سعید غدیر در جمع هادیان سیاسی، سرمربیان، مربیان، مبلغین و مروجین و مسئولین سپاه انصارالحسین(ع)، اظهار داشت: گام دوم را خیلی خوب شروع کردیم.

وی با بیان اینکه شاید در گام اول که ۴۰ساله اول بود خیلی سختی داشت و حداقل ما جوانی خود را با گام اول شروع کردیم، گفت: شروع خوبی برای گام دوم داشتیم چراکه مخاطب و افرادی که قرار است گام دوم را پیگیری کنند جوانان هستند و در این راه خوب قدم برداشتند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه ۱۴ شهید مدافع حرم کسانی هستند که میانگین سنی آنها زیر ۳۰ سال بوده است، ابراز داشت: ما نسبت به گام دوم انقلاب اطمینان داریم و علت آن همین جوانان هستند.

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب، دشمن از ما خیلی زیباتر و بهتر اهمیت گام دومی که رهبر معظم انقلاب مشخص کردند، درک کرده است، ادامه داد: دشمن گام دوم را درک کرده و بر روی آن برنامه‌ریزی می‌کند.

سردار فرجی ابراز داشت: دشمنان برنامه‌های خود را در این زمینه شروع کرده‌اند اما کسانی که وظیفه دارند راه‌ها را هموار کنند این کار را انجام ندادند و متاسفانه گام دوم انقلاب را مطالعه نکردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات