خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: صبوری، همدلی، همراهی، تقوا و اخلاص از ضرورت‌های یک خانواده تمدن‌ساز است که باید تلاش کنیم با تعالیم اسلامی به آن تمدنی که برای ما پیش‌بینی شده برسیم.
کد خبر: ۹۱۶۵۶۷۱
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

صبوری، تقوا و اخلاص از ضرورت‌های یک خانواده تمدن‌ساز استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی بقایی شامگاه پنجشنبه در همایش بنیان مرصوص در جمع فرماندهان پایگاه‌ها که به حضور کارکنان سپاه ناحیه همدان و خانواده آنان در مجتمع فرهنگی ابن سینا برگزار شد، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: بحث صبر و آستانه تحمل نیازی است که امروز در جامعه ما به خوبی احساس می‌شود و عموم مشکلات ما به واسطه نداشتن آستانه تحمل، صبر و حوصله است که در بعضی از افراد وجود ندارد و خود را مشغول کاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه ما به دلیل صنعتی شدن زندگی در معرض خطر هستیم، گفت: امروز باید آستانه تحمل خود را گسترش و حوصله خود را افزایش دهیم تا بتوانیم بیشتر از زندگی لذت ببریم و بتوانیم نسلی را تربیت کنیم که تمدن‌ساز باشد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به رصد بیانات رهبر معظم انقلاب در ادامه تصریح کرد: تکیه رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر خانواده است چراکه خانواده با رویکرد تربیتی و انقلابی می‌تواند نسلی را تربیت کند که گام دوم را با تربیت و تعالی و پیشرفت و نزدیک شدن به دولت ظهور طی کند بنابراین باید در مباحث تربیتی در خانواده توجه ویژه داشته باشیم.

وی گفت: ما باید به فرماندهان پایگاه‌ها، شورای حوزه‌ها و همکاران توجه ویژه‌ای داشته باشیم چراکه اگر خلأیی داشته باشیم بعدها جبران‌ناپذیر است.

بقایی ابراز داشت: باید با استقبال و همدلی این کار را با قدرت و صلابت بیش از گذشته دنبال کنیم تا منجر به دستاوردهای تعالی بخشی در جامعه شود.

وی عنوان کرد: صبوری، همدلی، همراهی، تقوا و اخلاص از ضرورت‌های یک خانواده تمدن‌ساز است که باید تلاش کنیم با تعالیم اسلامی به آن تمدنی که برای ما پیش‌بینی شده برسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات