مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران:

پیام رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان جهادگر یک فرمان است/ اجازه نمی دهیم لحظه ای سرعت خدمت رسانی در مناطق کم برخوردار متوقف شود

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران گفت: پیام و رهنمودهای ولی امر مسلمین جهان خطاب به جوانان جهادگر و بسیج سازندگی یک فرمان است.
کد خبر: ۹۱۶۶۲۱۷
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۶
جواد جهاندیده، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران در گفتگو با خبرنگاربسیج در سیب و سوران گفت: پیام و رهنمودهای، ولی امر مسلمین جهان خطاب به جوانان جهادگر و بسیج سازندگی یک فرمان است.

وی افزود: بسیج سازندگی حاصل اندیشه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و ما خادمین ملت شریف ایران در بسیج سازندگی گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب در عرصه‌های مختلف آتش به اختیار وارد میدان می‌شویم و عرصه را برای دشمنان که دنبال القای یاس و نا امیدی در جامعه و در بین مسئولان نظام هستند و گزینه مقابله با پیشرفت و آبادانی و پیاده کردن جنگ اقتصادی را انتخاب کردند عرصه را برای آن‌ها تنگ می کنیم.

جهاندیده بیان کرد: امروز مقابله با پیشرفت و آبادانی کشور  ایران به عرصه اصلی جنگ دشمنان با این مرز و بوم است و باید با همان روحیه جهادی جوانان جهادگر، هشت سال دفاع مقدس وارد میدان شویم و با باور کردن به تفکر جهادی جوانان و گروه‌های جهادی و چشم ندوختن به بیگانگان و اشراف به ظرفیت‌های کشور با حذف بروکراسی اداری پیچیده از سر راه خادمین به، ولی نعمتان نظام و گروه‌های جهادی، تسکین آلام درد مردم و نیازمندان واقعی جامعه باشیم.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران ادامه داد: باید با نگاه به ظرفیت عظیم نیرو‌های جهادگر، و انقلابی زمینه حضور و فعالیت در عرصه خدمت رسانی و بکارگیری جوانان در عرصه‌های مورد نیاز نظام و انقلاب، که طبق پیشگویی حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت تشکیل سازمان بسیج سازندگی به منظور استفاده از نیرو و نشاط جوانان برای سازندگی کشور است را فراهم کنیم.

این مسئول با اشاره به این مطلب که کار بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در امر خدمات رسانی بی نظیر است  تصریح کرد: در کمک به مردم در عرصه‌های مختلف عمرانی، محرومیت زدایی، اشتغالزایی و ایجاد امنیت پایدار برای مردم الگویی آشکار برای دیگر نهاد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشور‌ها است و امروز این خدمت رسانی باعث افتخار ملت ایران و خاری در چشم دشمنان است.

جهاندیده بیان کرد: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی شهرستان سیب و سوران با لبیک به پیام امام خامنه‌ای خطاب به جهادگران و بسیج سازندگی برای برداشتن گام دوم انقلاب با هدف تشکیل تمدن نوین اسلامی زیر پرچم مقام معظم ولایت برای زدودن فقر و محرومیت در جامعه لحظه‌ای دریغ نخواهند کرد و آمادگی خویش را برای عملیاتی کردن مطالبات و فرمان رهبری، در عرصه پیشرفت و آبادانی در سطح کشور عزیز ایران اعلام میداریم و اجازه نمی‌دهیم لحظه‌ای سرعت پیشرفت؛ و آبادانی در کشور متوقف شود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی در رسیدن به این اهداف تمام تلاش خود را جهت عملیاتی کردن تدابیر و رهنمود‌های مقام معظم رهبری در زمان وقوع بلایای طبیعی تسکین آلام درد سیل زدگان بوده و هست و در جهت کمک به اقتصاد و معیشت آن‌ها با شعار خدمت بی منت از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
ارسال نظرات