رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

جوانگرایی یکی از ویژگی های مهم انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام قمی گفت: در دوران دفاع مقدس هم دیدیم که جوانان بسیاری بودند که در مقام فرماندهی فعالیت کردند و در نهایت، به مقام شهادت نائل آمدند.
کد خبر: ۹۱۶۶۲۱۵
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در نشست هم‌اندیشی فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی با مدیران جوان سازمان اقتصادی کوثر با اشاره به اینکه اجرای اقتصادی مقاومتی در کشورمان یک امر واجب محسوب می شود که رهبرمعظم انقلاب اسلامی نیز به آن اهتمام ویژه ای ورزیده اند چون باعث عدم وابستگی کشورمان به اقتصاد بیگانگان می شود، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی فقط مرتبط با تحریم ها نیست بلکه روشی است برای مستحکم سازی ستون های اقتصادی کشورمان که با هر لرزشی فرونریزد و استحکام داشته باشد.
وی ادامه داد: هرچقدر بتوانیم اقتصاد کشورمان را مستحکم تر سازیم، نیازمان به بیگانگان کمتر می شود و آنان نخواهند توانست با سخت کردن شرایط اقتصادی کشورمان، خواسته ها و امیال خودشان را به ما تحمیل نمایند و به راحتی می توانیم در مقابل زیاده خواهی هایشان ایستادگی کنیم و همین الان هم بحمدالله با تکیه بر ولایت فقیه، توانستیم بر تحریم های ظالمانه آنان بایستیم.
حجت الاسلام قمی تاکید کرد: حتی بعد از امضای برجام و وعده های پوچ دولتمردان غربی، رهبرمعظم انقلاب اسلامی همچنان تاکید ویژه ای بر اقتصاد مقاومتی داشتند و بارها فرمودند که نباید فریب غربی ها را بخوریم و یقینا 40 سالگی انقلاب اسلامی می تواند بهترین زمان برای جا انداختن گفتمان اقتصاد مقاومتی در سطح کشورمان باشد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه جوانگرایی یکی از ویژگی های مهم انقلاب اسلامی محسوب می شود، خاطر نشان کرد: مدل فکری و مکتبی ما در انقلاب اسلامی این گونه است که جوانان همواره پیش رو هستند و در دوران دفاع مقدس هم دیدیم که جوانان بسیاری بودند که در مقام فرماندهی فعالیت کردند و در نهایت، به مقام شهادت نائل آمدند.
حجت الاسلام قمی در پایان گفت: یقینا مجلس شورای اسلامی می تواند در بکارگیری نیروهای جوان و انقلابی در اداره سیستم کشورمان موثر باشد و نقش ایفا نماید.

ارسال نظرات