گروه جهادی افسران ولایت استان بوشهر:

طعم شیرین خدمت در مناطق محروم

اردوی جهادی تابستان ۱۳۹۸ گروه افسران ولایت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر در مناطق محروم روستایی و شهری بخش بوشکان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۶۰۵۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازبوشهر، اردوی جهادی تابستان ۱۳۹۸ گروه افسران ولایت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر در مناطق محروم روستایی و شهری بخش بوشکان برگزار شد.در این اردوی ۱۲ روزه بیش از ۸۰ دانشجو و طلبه در شهر و روستاهای هدف اردوی جهادی از استان بوشهر سایر استان ها حضور داشتند.

فعالیت در عرصه های اشتغال و کارآفرینی، عمرانی و کارهای تاسیساتی، فرهنگی و کلاس های آموزشی، بهداشت و درمان از جمله برنامه های جهادی گروه افسران ولایت در مناطق محروم بوشکان بود.

حجت الله پارمان، مسئول گروه جهادی افسران ولایت گفت: اردوی جهادی در مناطق محروم یکی از برکات جمهوری اسلامی و بهترین باقیات الصالحات برای افراد شرکت کننده است. فعالیت در عرصه های اشتغال و کارآفرینی، عمرانی و کارهای تاسیساتی، فرهنگی و کلاس های آموزشی، بهداشت و درمان از جمله برنامه های جهادی گروه افسران ولایت در مناطق محروم بوشکان بود.

وی با بیان اینکه مشکلات مناطق محروم و روستاها با همکاری و همدلی مسئولین مربوطه و مردم رفع خواهد شد، خاطرنشان کرد: امروزه شاهد حضور بالاترین مقامات استانی در روستاها که یکی از نعمت های مهم الهی و وصف ناپذیر انقلاب اسلامی محسوب می شود، هستیم که باید قدردان آن بود.

حاجب فر بخشدار بوشکان ضمن تقدیر از تلاش های جهادگران در این منطقه بیان داشت: گروه های جهادی می توانند برای عبور از مشکلات کشور و تلاش در رفع محرومیت زدایی کمک حال دولت باشند و گروه جهادی افسران ولایت با تعاملات خوبی که با نهادهای دولتی و غیر دولتی داشته در این مسیر پیش قدم است. ما نیز در مجموعه دولت تمام تلاشمان خودمان را همچون گذشته در جهت خدمت به مردم قرار داده ایم.

سردار کفاش رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر، عبدالرضا حکیمی مسئول سازمان بسیج دانشجویی عمار استان بوشهر، حاج اسلام میرزایی مداح مطرح کشور، تقی زاده رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام‌(ره) استان بوشهر، اسکندری رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان بوشهر، زرین فر معاون امور اقتصادی استاندار، حاجب فر بخشدار بوشکان از جمله مسئولین استانی بودند که از این اردوی جهادی بازدید کردند.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی، هنری و غذایی مردم منطقه بوشکان و مشاوره و کمک به اشتغال خانواده های نیازمند از دیگر برنامه های گروه جهادی است. همچنین پیگیری رفع مشکل جاده و آب روستای تنگخون نیز از جمله اقدامات خادمان گروه جهادی بود.

 

برای مشاهده عکس بر روی آن کلیک کنید. 

ابتدای گزارش ...

 

 
 
پایان گزارش/
ارسال نظرات