معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مركزی خبرداد :

دستگير متهم اغفال گر به بهانه تست بازيگری از دختران

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مركزی گفت : جوانی كه به بهانه تست بازيگری دختران و زنان جوان را مورد آزار و اذيت قرار می داد، در عمليات ماموران پليس امنيت استان دستگير شد.
کد خبر: ۹۱۶۵۵۴۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مركزی در جمع خبرنگاران بیان داشت : در پی اعلام گزارش هايی از آزار و اذيت بانوان جوان در يك گالری غير مجاز در شهر اراك،‌ بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس امنيت عمومی استان قرار گرفت.

وي افزود: با شناسايی تعداد از بانوان جوانی كه طعمه اين فرد شده بودند، مشخص شد جوانی تحت عنوان كارگردان و بازيگر فيلم و سريال مدتی است در شبكه های اجتماعی و در محيط های عمومی اقدام به تبليغات برای جذب دختران و زنان جوان برای تست بازيگری می كند.

اين مقام انتظامی ادامه داد: در تكميل تحقيقات مشخص اين فرد، متقاضيان بازيگری را با طرح دروغين فعاليتش در سينما و تلويزيون‌، مورد آزار و اذيت قرار داده است.

سرهنگ خلجی با اشاره به برنامه ريزی عملياتی پليس در شناسايی و دستگيری اين فرد گفت:‌ با اعلام اين گزارش ها بلافاصله تحقيقات پليس براي شناسايی اين فرد آغاز و متهم كه به صورت مخفيانه و با نامی جعلی فعاليت می كرد، دستگير و كليه تجهيزات او توقيف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مركزی خاطر نشان كرد:‌ با تكميل مستندات قانونی از جرايم اين فرد،‌ متهم به مرجع قضائی معرفی و با صدور وثيقه قانونی روانه زندان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات