سازمان بسیج کارمندان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

نشست روشنگری و هم اندیشی ادارات استان بوشهر برگزار شد

نشست مسئول سازمان بسیج کارمندان با فرماندهان پایگاه ادارت در خصوص روز بسیج کارمندی و همچنین نشست روشنگری سیاسی با حضور مسئول عقیدتی-سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۵۳۹۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
نشست روشنگری و هم اندیشی ادارات استان بوشهر برگزار شد
 
به گزارش خبرگزاری بسیج، در این جلسه سرهنگ ضرغام جعفری در خصوص نقش و اهمیت پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات گفت: بسیج ادارات بایستی به عنوان چشم و گوش برای مدیران باشد جهت ارائه خدمات بهتر به مردم در ادارت و در زمینه مشاوره و ایجاد انگیزه کاری با اخلاق خوش و پسندیده در بین کارمندان و خدمت رسانی به مردم در ادارات تاکید نمودند.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کردند: فرماندهان پایگاه‌ها باید نسبت به جذب حداکثری در ادارات به ویژه جذب مدیران به بسیج اقدام کنند.

وی افزود: بهترین عامل پایگاه بسیج در ادارات، همراه نمودن مدیران همراه با نگرش و روحیه بسیجی در پیش برد اهداف سازمان بسیج است.

سرهنگ ضرغام جعفری همچنین پیشاپیش روز کارمند و هفته دولت به بسیجیان کارمند تبریک گفت و خواستار آمادگی فرماندهان جهت هرچه بهتر و باشکوه برگزار کردن روز بسیج کارمندی همراه با صلابت بسیجیان در آن روز شدند.

در این جلسه تاریخ برگزاری روز بسیج کارمندی، چهارم شهریور ماه در سالن اجتماعات اداره کل بنادر دریانوردی استان بوشهر اعلام شد.

بردادر رضایی مسئول سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این نشست گفت: انقلاب اسلامی با بهم ریختن معادلات ظالمانه دنیای استکبار در حال طرح ریزی قطبی جدید از قدرت در عرصه‌ی جهانی است.

وی ادامه داد: زدن پهباد متجاوز آمریکا و گرفتن نفتکش مجرم انگلیسی توسط فرزندان انقلاب اسلامی در سپاه پاسداران نشان داد که از قدرت آمریکا و امپراطوری بریتانیا تنها نامی پوشالی بیشتر نمانده است ودر واقع به زبانی دیگر باید گفت که گفتمان مقاومت و ایستادگی به عنوان گفتمان قدرت و برتر توانسته در عرصه‌ی منطقه‌ای و جهانی خود را عرضه بدارد وهم ساختارسازی منطقه‌ای نماید و این یعنی حرکت عزت مندانه به سمت تمدن نوین ایرانی اسلامی است.
 
نشست روشنگری و هم اندیشی ادارات استان بوشهر برگزار شد

پایان خبر/
ارسال نظرات