معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

دو رده از مجموعه نمایندگی سپاه سلمان در جشنواره مالک اشتر کشوری تجلیل می شوند

سرهنگ پاسدار علی مختاری، معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره مالک اشتر به منظور تجلیل و قدر دانی از رده های برتر سپاههای شهرستانی در استان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۱۶۵۲۷۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶

سرهنگ پاسدار علی مختاری، معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: جشنواره مالک اشتر به منظور تجلیل و قدر دانی از رده‌های برتر سپاه‌های شهرستانی در استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به این مطلب که جشنواره مالک اشتر برکات خوبی را به دنبال دارد، افزود: به نوعی گزارش عملکرد جنبه گزارش کمی عملکرد‌ها را دارد،  و گزارش اشراف جنبه کیفی برنامه‌ها را دنبال می‌کند، ضرورت این مهم از نگاه فرمانده کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه ای  بیان شده است.
 
سرهنگ مختاری تصریح کرد: جشنواره مالک اشتر به این جهت برگزار می شود که اشراف در نیروهای مسلح تدبیر شده و از جایگاه ویژه ای هم برخوردار است، که دفتر نمایندگی ولی فقیه در سطوح مختلف این جشنواره را  در سطح ستاد کل، در سطح سپاههای استانی برگزار می کند.
 
معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: با تدابیر انجام شده در استان در طول چند سال گذشته جشنواره مالک اشتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان هماهنگ و هم افزا با جشنواره اشراف فرماندهی در سپاه استان اجرا می شود.
 
مختاری تصریح کرد: حاصل تلاش انتخاب 15 نفر از مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوده است، که این افراد در بحث اشراف حوزه نمایندگی توسط ستاد کل انتخاب شده اند.
 
این مسئول بیان کرد: از ردهها 9 نفر  و از رابطین اشراف معاونتهای ستادی 4 نفر که در مجموع 15 نفر که 5 نفر منتخب کشور و 10 نفر منتخب استانی هستند که 11 نفر در بحث اشراف و عملکرد سپاه و 4 نفر در بحث اشراف و عملکرد بسیج انتخاب شده اند.
 
ارسال نظرات