مردم باید نگذارند که دین از زندگی آنها رنگ ببازد و زندگی آنها را دچار تنش و آسیب کند

تفاهم‌نامه مشترکی مابین ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بشاگرد با اداره بهزیستی به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی منعقد شد.
کد خبر: ۹۱۶۴۹۷۹
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج هرمزگان، علی چملی زاده معاونت اجتماعی ناحیه سپاه بشاگرد صبح امروز در نشست مشترکی که با بهزیستی بشاگرد که به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد نظامی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی علاوه بر مسئولیت‌های که برعهده دارد در همه عرصه‌های مختلفی که نیاز جامعه بوده حضور فعال و پر رنگی را داشته و خواهند داشت.
معاونت اجتماعی ناحیه سپاه بشاگرد در خصوص دلایل وقوع آسیب‌های اجتماعی در جامعه بیان می‌کند: کاهش معنویت دلیل وجود آسیب‌های اجتماعی است و مردم باید نگذارند که دین از زندگی آنها رنگ ببازد و زندگی آنها را دچار تنش و آسیب کند.
چملی زاده با بیان اینکه وحدت و همدلی مردم در کاهش آسیب‌های اجتماعی اثرگذار است، تبیین می‌کند: تا زمانی که مردم کنار هم باشند و با مشارکت خود در عرصه‌های اجتماعی فعالیت کنند می‌توانیم به کاهش مسائل و مشکلات نیز امیدوارم باشیم.
چملی زاده در ادامه به مسئولین بهزیستی به خاطر وظایف سخت و سنگین‌شان خسته نباشید گفت و عنوان کرد کنترل آسیب‌های اجتماعی باید به عنوان موضوعی جدی در دستور کار مسئولین قرار گیرد.
گفتنی است، در پایان تفاهم نامه ای بین ناحیه سپاه بشاگرد با اداره بهزیستی بشاگرد به منظور همکاری مشترک در موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی به امضاء دو طرف رسید.

ارسال نظرات