حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر:

تقویت مبانی اعتقادی هدف اصلی دوره های تربیت و تعالی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: هدف اصلی دوره های تربیت و تعالی، تقویت مبانی اعتقادی کارکنان سپاه و خانواده های آنان است.
کد خبر: ۹۱۶۴۴۷۹
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر در آئین افتتاحیه دوره تربیت تعالی خانوادگی کارکنان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع فتح المبین شیراز با اشاره به ایام بافضیلت ذی الحجه، گفت: ماه ذی الحجه بویژه دهه اول این ماه از اهمیت بسیار بالای معنوی برخوردار است و در احادیثی از پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم نیز بر فضیلت آن تأکید شده است.

وی افزود: در حدیثی از پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم نقل شده است؛ «عمل خیر و عبادت در هیچ ایامی در نزد حق تعالی محبوب تر از دهه اول ذی الحجه نیست».

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت فرارسیدن روز عرفه که بعنوان روز نیایش در تقویم ها ثبت شده است، گفت: روز عرفه از اعیاد عظیمه است اگر چه به اسم عید نامیده نشده  و گفته می شود، در این روز(عرفه) خداوند متعال بندگان خویش را به عبادت و طاعت خود فراخوانده و جود و احسان خود را برای آنها گسترانیده و شیطان در این روز خوار و حقیرتر از دیگر اوقات خواهد بود.

وی، بخشی از اعمال وارده در ماه ذی الحجه و روز عرفه را برشمرد و در زمینه اهمیت دوره تربیت و تعالی کارکنان سپاه و خانواده های آنان، خاطرنشان کرد: هدف اصلی دوره های تربیت و تعالی، تقویت مبانی اعتقادی کارکنان سپاه و خانواده های آنان است.

حسینی صدر، خاطرنشان کرد: در این دوره مباحث مختلف همچون؛ بصیرت دینی، انسان در آینه ابدیت، مهارت های دینی تربیتی و سبک زندگی خانوادگی، مطالبات مقام معظم رهبری بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، فضای مجازی، فرهنگ و فقه سازمان، مشاوره تربیتی و احکام ، آموزش داده می شود.

وی، گفت: دوره های تربیت و تعالی کارکنان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام  و خانواده های آنان امسال در مشهد مقدس، مرکز امامت سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ، مجتمع فتح المبین شیراز و شهر مقدس قم برگزار می شود.

ارسال نظرات