مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد؛

خبرنگاران قهرمانان دوران گذار یزد هستند

«مجید جوادیان زاده» از خبرنگاران به عنوان قهرمانان اجتماعی دوره گذار یاد کرد و گفت: جامعه محلی یزد در حال تحول و پشت سر گذاشتن فرآیند توسعه است، قهرمان این دوره خبرنگاران هستند.
کد خبر: ۹۱۶۴۳۸۴
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، «مجید جوادیان زاده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در جشن روز خبرنگار با بیان اینکه به که امروز باید به خبرنگار نگاهی نو و جدید داشته باشیم، اظهار داشت: جامعه محلی یزد در حال تحول و پشت سر گذاشتن فرآیند توسعه است، قهرمان این دوره خبرنگاران هستند.
وی از خبرنگاران به عنوان قهرمانان اجتماعی دوره گذار یاد کرد و ادامه داد: خبرنگاران در شرایطی که مردم در این گذار در سردرگمی به سر می برند، پیشران توسعه هستند و بسیاری از موضوعات را شفاف می کنند.
جوادیان زاده افزود: امروز که جامعه یزد در حال تغییر و در درون خود در حال پالایش است و برخی مسائل مختلف ما را به این می‌رساند که جامعه آرام و ساکتی که سال‌ها و قرن‌ها یزدی‌ها تجربه کردند تغییرات جدیدی را تجربه می‌کند که جهانی و دارای تلاطم است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با بیان اینکه تحول در رسانه آنقدر زیاد است که واقعیت رسانه فرسنگ ها از تئوری رسانه جلوتر افتاده، عنوان کدر: دیگر نمی توان تعریفی جامعی از رسانه ها ارائه داد.
وی با اشاره به اینکه مسئولان استان یزد بستری برای نقش آفرینی هر چه بهتر و بیشتر خبرنگاران این استان فراهم کنند، یادآور شد: مفهوم شهروند خبرنگار در کشور جاافتاده است که این مسئله یک واقعیت پیچیده را در خود دارد و می‌گوید که دانش رسانه یک دانش علمی و آکادمیک نیست بلکه یک سواد اجتماعی است که انسان امروزی برای زیست خود باید نسبت به این مسائل آگاهی داشته باشد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار