مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

خون شهدا مهر تایید بر تحکیم رسالت خبرنگاران است

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: خبر در کنار عرصه جهاد و شهادت و عرصه‌های خدمت‌رسانی به لطف خدا یک عرصه پر جنب و جوش، بسیار فعال و پویا نقش و رسالت خود را در همه عرصه‌ها انجام می‌دهد.
کد خبر: ۹۱۶۴۳۷۸
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱

سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با تبریک 17 مرداد ماه روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی گفت: 17 مرداد روز پاسداشت عرصه خبر و خبرنگاری است .
 
وی با اشاره به این مطلب که بحث خبر و خبر رسانی نباشد و نبود اقداماتی که در کل کشور یا در جهان انجام می شد به گوش هیچ کس نمی رسید و بازتاب موثری این نقطه قوت و سر پنچه اقتدار انجام نمی شد.
 
سرهنگ جعفری بیان کرد:  دنیا بر دوش تبلیغات می گردد و تبلیغات عمدا ابزار بسیار سنگین و قابل استفاده در اقدامات بوده که عناصر اصلی قدرت  و سرپنچه قدرت را تبلیغات، خبر و رسانه می چرخاند.
 
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر این مطلب که انقلاب اسلامی در عرصه خبر و اطلاع رسانی شهدایی را تقدیم انقلاب کرده است ادامه داد: ما برای رسالت خبرنگاری در داخل کشور و خارج از کشور شهدایی ارزشمندی را تقدیم کردیم، مفتخریم که عرصه خبر در کنار عرصه جهاد و در کنار عرصه شهادت و عرصه های خدمت رسانی به لطف خدا یک عرصه پر جنب و جوش و عرصه بسیار فعال و پویا به نقش و رسالت خود می پردازد که تائئیدیه این رسالت با خون شهدا  عرصه خبر تحکیم کرده است.
 
این مسئول اظهار داشت:  از شهید خزایی به عنوان سیدالشهدای عرصه خبر در استان سیستان و بلوچستان نام برد و تصریح کرد: خبرنگاری رسالتی بسیار سنگین فعالیتی بسیار عظیم  و پر خطر و عرصه مظلوم است.
 
جعفری افزود: اجرای کار 50 درصد است اطلاع رسانی خبر و پردازش آن رسالت سنگین تری است، قلم و کاغذ در دستان اصحاب رسانه در کنار یکدیگر تخصص و تعهد را به هم می رساند و سبب می شود جامعه ای راضی و مطلوب داشته باشیم.
 
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان متذکر شد: عرصه خبر در کنار عرصه جهاد و شهادت و عرصه‌های خدمت‌رسانی به لطف خدا یک عرصه پر جنب و جوش، بسیار فعال و پویا نقش و رسالت خود را در همه عرصه‌ها انجام می‌دهد که تائیدیه این رسالت با خون پاک شهدا خبرنگار تحکیم و تثبیت کرده است.
ارسال نظرات