فرمانده سپاه سوادکوه شمالی:

خبرنگاران متعهد روحیه انقلابی گری را در جامعه گسترش دهند

سپاه شهرستان سوادکوه شمالی به مناسبت روز خبرنگار از فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی سپاه و بسیج تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۱۶۳۹۱۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت گرامیداشت شهید 17 مردادماه شهید صارمی که روز خبرنگار نامگذاری شده است، از فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی در سپاه و بسیج با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی  ظهر امروز  در دفتر فرمانده ناحیه مقاومت این شهرستان تجلیل شد.

سرهنگ محمد رضا خمسیه فرمانده سپاه سوادکوه شمالی ضمن  تسلیت ایام  شهادت امام محمد باقر(ع) و گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: در روزگاری که از آن به عصر اطلاعات و فن آوری نام می برند، قطعاً نقش خبرنگار به عنوان ابزار اطلاع رسانی، نقشی حیاتی و انکار نشدنی دارد.

خمسیه با بیان اینکه رسانه یکی از تأثیرگذارترین ابزار در ترویج انقلاب اسلامی است افزود: ریشه آن را باید در عصرهای گذشته و در تحولات صدر اسلام نیز جستجو کرد.

فرمانده سپاه سوادکوه شمالی در ادامه به رسالت های خبرنگاران اشاره و تاکید کرد:هفته خبرنگار که در سالروز شهادت شهید صارمی است فرصت مناسبی بوجود آورده که چند رسالت مهم تبیین شود.

او در همین رابطه اضافه کرد: اول قدردانی از خبرنگاران به خاطر مسئولیت بسیار سنگینی که بر دوش گرفته اید چرا که در دنیای کنونی که همگان سرگرم کار خود هستند و چندان به عملکرد حاکمان و نقد و بررسی آن ها توجه ندارند، این خبرنگاران رسانه ها هستند که با تیزهوشی ودقت، نقش واسطه بین مردم و مسئولان را ایفا می کنند.

فرمانده سپاه سوادکوه شمالی دومین رسالت خبرنگاران انقلابی را تبیین سیره انقلابی خواند و بیان کرد: خبرنگاران  با استفاده از ابزاری که در اختیار دارند  روحیه انقلابی گری را در سطح جامعه رشد و گسترش دهند.

به گزارش بسیج ،در پایان مراسم از خبرنگاران فعال عرصه اطلاع رسانی سپاه و بسیج با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

 خبرنگاران متعهد روحیه انقلابی گری را در جامعه گسترش دهند

خبرنگاران متعهد روحیه انقلابی گری را در جامعه گسترش دهند

خبرنگاران متعهد روحیه انقلابی گری را در جامعه گسترش دهند

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار