خدمت رسانی گروه جهادی شهید عزیزاللهی در منطقه هیرگان

خدمت رسانی جهادگران گروه جهادی شهید عزیز اللهی در سه روستای امید آباد، شریف آباد و دره بید منطقه هیرگان از توابع شهرستان فارسان به پایان رسانید.
کد خبر: ۹۱۶۲۹۵۶
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ گروه جهادی خواهران شهید عزیزاللهی که از تاریخ 13 تیرماه به مدت 10 روز در منطقه هیرگان از توابع شهرستان فارسان مستقر شده بود، خدمات مختلفی در حوزه های آموزشی، هنری، مذهبی، فرهنگی، و اشتغال زایی به اهالی روستاهای امیدآباد، شریف آباد و دره بید ارائه کردند.

خانم قاسمی مسئول این گروه جهادی گفت: خدمات این گروه جهادی در زمینه آموزشی عبارت بود از؛ آموزش زبان انگلیسی، آموزش ریاضیات و آموزش رایانه( کامپیوتر ) و همچنین در زمینه  هنری نیز آموزش های چرم دوزی، عروسک بافی، گونی بافی، نقاشی، سرود ارائه شد.

وی افزود: در زمینه مذهبی  نیز کلاس های احکام، مشاور مذهبی، پاسخ به مسایل شرعی، روانخوانی و قرائت قرآن و داستان گویی دینی به همت خواهران طلبه برگزار گردید.

قاسمی خاطرنشان کرد: خدمت های جهادگران در عرصه فرهنگی نیز عبارت بود از؛ برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از خانواده های شهدا، برگزاری جشن تکلیف برای دختران و اعطای هدایایی به آن ها، جشن میلاد حضرت معصومه، محفل انس با قرآن، حلقه مطالعاتی که با معرفی و امانت کتاب های متعلق به مقر کتاب به جهاد گران و اهالی روستا.

وی اضافه کرد: همچنین در زمینه اشتغال زایی کلاس هایی با هماهنگی ادارات مختلف برگزار شد و به شرکت کنندگان مدرک اعطا می گردد.

مسئول گروه جهادی شهید عزیز اللهی در پایان گفت: کلاس طب سنتی با همکاری دکتر میراحمدی در روستای دره بید و مشاوره تخصصی و عمومی با همکاری خانم سراج الدینی  و آموزش پیشگیری از اعتیاد و آسییب های اجتماعی با همکاری سرهنگ گودرزی از کارشناسان مبارزه با مواد مخدر در روستای امیدآباد، از دیگر فعالیت های این گروه جهادی عنوان شده اشت.

ارسال نظرات