رئيس دفتر نظارت بر انتخابات استان مرکزی:

ضرورت استفاده از جوانان پروشور و انقلابی در شبکه عظیم نظارت برانتخابات

رئيس دفتر نظارت بر انتخابات استان مرکزی با تأكيد بر رعايت حفاظت گفتار در شبكه عظيم نظارت بر انتخابات گفت: جوان‌گرايي و استفاده از جوانان پرشور و بانشاط و انقلابي و تعامل بر اساس قانون را باید مد نظر داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۶۲۸۷۲
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  حجت‌الاسلام امید رضا مبارك‌آبادي رئيس دفتر نظارت بر انتخابات استان مرکزی در جلسه رابطين بخش‌ها و دهستان‌ها و اعضاي ستادي دفتر نظارت شازند گفت: حسن خلق در دين مبين اسلام جايگاه ويژه‌اي دارد و بر اساس روايت نبوي اسلام كسي كه حسن خلق داشته باشد به ثواب جهاد در راه خدا مي‌رسد.

وي با اشاره به كار حساس شبكه نظارت اظهار كرد: امانتي كه در شبكه نظارت بر عهده ما گذاشته شده است ثمره خون شهدا است و آنها از ما مطالبه خواهند كرد كه با اين امانت چه كرديم.

مبارك‌آبادي افزود: ما يك ناظر اميني هستيم كه اکنون به عنوان يك خانواده در كنار هم بوده و از لحاظ بصيرتي، سياسي، اجتماعي و در تمام زمينه‌ها بايد آمادگي‌هاي لازم داشته باشیم.

رئيس دفتر نظارت بر انتخابات استان مرکزی با تأكيد بر رعايت حفاظت گفتار در شبكه عظيم نظارت خاطر نشان کرد: اعضای شبکه عظیم نظارت حضور مستمر در جلسات آموزشی، آشنايي با قوانين انتخابات خصوصاً انتخابات مجلس، دقت در حسن اجراي انتخابات توسط هیئت اجرايي، ارسال به موقع اخبار و گزارشات، مستندسازي دقيق، رعايت در حفاظت گفتار، دقت در انجام وظيفه قانوني، پالايش شبكه نظارت و ارتقاء ناظرين، جوان‌گرايي و استفاده از جوانان پرشور و بانشاط و انقلابي و تعامل بر اساس قانون را باید مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات