معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان:

توسعه گیلان بدون توسعه فناوری امکان‌پذیر نیست

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان دنیای امروز را دنیای علم و فناوری دانست و گفت: توسعه استان گیلان بدون توسعه فناوری و ارتباطات امکان‌پذیر نیست.
کد خبر: ۹۱۶۲۶۷۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، کیمیا تنهایی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک استان گیلان در رشت اظهار داشت: در دنیای امروز کشوری پیشرفته محسوب می‌شود که به فناوری‌های ارتباطی جدید دسترسی داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان دنیای امروز را دنیای علم و فناوری دانست و عنوان داشت: توسعه استان گیلان بدون توسعه فناوری و ارتباطات امکان‌پذیر نیست.

تنهایی با اعلام اینکه گسترش استارتا‌پ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از نیازهای دنیای امروز است خاطرنشان کرد: استان گیلان دارای سوابق طولانی در حوزه فناوری اطلاعات است و با پیگیری و تلاش مسئولان می‌تواند در حوزه شهر هوشمند نیز پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد کارگاه رفع موانع شهر هوشمند تصریح کرد: همه اعضای شورا باید با ارائه راهکارهای مناسب به پیشرفت حوزه فناوری اطلاعات در گیلان کمک کنند.

تنهایی با اشاره به برگزاری جشنواره الکامپ گفت: در صورت وجود شرایط جشنواره الکامپ را به‌طور مستقل برگزار می‌کنیم و در غیر این‌صورت در فضایی مستقل جشنواره پژوهش و الکامپ را به‌طور مشترک در استان گیلان برگزار می‌کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با بیان اینکه پیشبرد امورات استان را نباید صرفا به بودجه وابسته کرد افزود: تحقق توسعه استان نیازمند اقدام و عمل همه مسئولان است.


انتهای پیام/
ارسال نظرات